  • 1. Data: 2006-11-20 10:17:26
    Temat: kredyt dla NOWYCH firm
    Od: "Druidek" <d...@g...com>

    WItam !
    Czy moglby mi ktos polecic kredyt dla CALKOWICIE NOWEJ FIRMIY ktora zalozylem nawet
    nie miesiac temu. Potrzebuje okolo 5000 na 24/36 miesiecy.

    Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie. Dodam tylko ze wlasnie zalozylem konto
    firmowe w mbanku ale oni chyba nie daja - a moze sie myle ?

    --
    Kuba

  • 2. Data: 2006-11-20 11:23:29
    Temat: Re: kredyt dla NOWYCH firm
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Druidek <d...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie. Dodam tylko ze wlasnie
    > zalozylem konto firmowe w mbanku ale oni chyba nie daja - a moze sie

    Kredyt Bank chyba jako jedyny ma Kredyt na Start czy jakos tak.
    Jest kilka bankow, ktore deklaruja, ze nie trzeba minimalnego okresy
    prowadzenia DG, ale i tak musiesz miec albo zabezpieczenie, albo jakies
    doswiadczenie wczesniejsze zawodowe.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!