  • 1. Data: 2003-12-06 14:37:00
    Temat: Procedura zakładania konta w VWbanku.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Wypełniałem formularz dość późno w nocy :). I nie wiem czy dokładnie
    doczytałem i mam teraz wątpliwość.

    Czy po wypełnieniu formularza dostanę pocztą (czy kurierem) wszystkie
    formularze do domu, a potem będę je musiał odesłać po podpisaniu, czy
    może powinienem te które były w pdf'ie wydrukować i zgodnie z
    procedurą odesłać na adres banku a z formularzem identyfikacyjnym udać
    się na pocztę ?
    A może ten pdf jest tylko po to, żeby przyspieszyć procedurę ?
    Prosiłbym o opinię tych co już to przerabiali :)).

    pzdr,
    Dentrag

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2003-12-06 14:43:04
    Temat: Re: Procedura zakładania konta w VWbanku.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Tia ... już doczytałem :)

    Mam teraz inną wątpliwość, czy potrzebuje załączać do wniosków
    jakiekolwiek kopie dokumentów ? Bo jest tam napisane:

    pkt 2. Przygotuj potrzebne dane i dokumenty (lub ich kopie, jeśli są
    wymagane dla wybranego produktu).

    pkt 7. Po potwierdzeniu tożsamości zaklej wszystkie podpisane wnioski
    oraz wymagane kopie Twoich dokumentów w kopercie i wyślij na adres:

    Jakie są te wymagane kopie ? Bo chyba po potwierdzeniu tożsamości
    przez pracownika poczty nie muszę wysyłać dodatkowo kopii dowodu
    osobistego ? A moze jednak musze ? Nie wynika to jednak jednoznacznie
    z informacji na www VWbanku ;(.

    pzdr,
    Dentarg

  • 3. Data: 2003-12-07 07:52:33
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > przez pracownika poczty nie muszę wysyłać dodatkowo kopii dowodu
    > osobistego ? A moze jednak musze ? Nie wynika to jednak jednoznacznie

    Jezu bez urazy, ale bankowosc internetowa jest dla udzi ktorzy rozumieja
    teksty pisane ;)
    A potem jest larum na grupie, ze mLinia w mBanku niewyrabia!!
    A dlaczego, bo musi zajmowac sie edukowaniem klientow ;)

    pozdrawiam
    Fajas

  • 4. Data: 2003-12-07 13:37:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 7 Dec 2003 08:52:33 +0100, "Fajas" <s...@w...pl> wrote:

    >Jezu bez urazy, ale bankowosc internetowa jest dla udzi ktorzy rozumieja
    >teksty pisane ;)
    No to czemu mi nie wytłumaczyłeś o jakie dokumenty chodzi ? Bo pod
    sformułowaniem "Twoich dokumentów" można rozumieć 2 tony makulatury,
    mam troche imiennych dokumentów. Nigdzie w procedurze nie ma napisane,
    że chodzi tylko o dowód osobisty może trzeba jeszcze kopie książeczki
    wojskowej, a może trzeba kopie karty szczepień ? Skąd ja mam to
    wiedzieć ?

    >A potem jest larum na grupie, ze mLinia w mBanku niewyrabia!!
    VW nie ma mLinii, a w mbanku czy inteligo bez problemu otworzyłem
    sobie konto, VW ma jakąś dziwną procedurę i sporo jest niedomówień :(

    >A dlaczego, bo musi zajmowac sie edukowaniem klientow ;)
    W większości przypadków jest raczej odwrotnie, szkoda że nie pomogłeś
    VWlinii i nie napisałeś jakie są potrzebne te kopie ...

    pzdr,
    Dentarg