  • 1. Data: 2002-01-27 23:24:41
    Temat: Problem z zalogowaniem do Inteligo
    Od: "Kokum" <k...@g...pl>

    Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej operacji.
    Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy.
    (Ponow)
    Za kazdym razem cos takiego mam. Czy ktos sie z tym spotkal?

    --
    --Davidos--
    http://shout-cast.prv.pl

  • 2. Data: 2002-01-27 23:24:42
    Temat: Re: Problem z zalogowaniem do Inteligo
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    W inteligo to jest "normalne" w godzinach od 24 do granic 01:30,

    robią wtedy przetwarzanie danych, a za nic nie mogę zrozumieć czemu nie
    napiszą uczciwie co jest grane tylko się czają, udają, infolinia się zarzeka
    że tak nie jest, itp matactwa

  • 3. Data: 2002-01-28 00:17:43
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Kokum" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej operacji.
    > Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy.
    > (Ponow)
    > Za kazdym razem cos takiego mam. Czy ktos sie z tym spotkal?

    Nocne przetwarzanie danych, jeden z większych mankamentów inteligo chyba...

    Niestety informacje, które są na ich www na temat tego przetwarzania, nie są
    aktualne.

    Ale konsultant powie Ci prawdę. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-01-28 00:19:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > robią wtedy przetwarzanie danych, a za nic nie mogę zrozumieć czemu nie
    > napiszą uczciwie co jest grane tylko się czają, udają, infolinia się
    zarzeka
    > że tak nie jest, itp matactwa

    Jedynie na www są nieaktualne informacje. 0800121121 wprost informuje o
    niedogodnościach związanych z przetwarzaniem. Pisałem o tym nieraz bardzo
    dokładnie.

    Poza tym z tymi godzinami troszkę przesadziłeś...

    Sprawa z informacjami z www jest już wyjaśniana, to znaczy czekam na ich
    wyjaśnienia. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-01-28 08:18:29
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Jedynie na www są nieaktualne informacje. 0800121121 wprost informuje o
    > niedogodnościach związanych z przetwarzaniem. Pisałem o tym nieraz bardzo
    > dokładnie.

    rozmawiałem w sobotę z konsultantem który kręcił, mam więc podstawę by tak
    mówić

    > Poza tym z tymi godzinami troszkę przesadziłeś...
    napisalem że do granic, dlatego że tak mi się zdarzyło, ostatnio trochę
    więcej pracuje po nocach i w ramach rozrywki zacząłem robic testy

  • 6. Data: 2002-01-28 08:30:15
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > rozmawiałem w sobotę z konsultantem który kręcił, mam więc podstawę by tak
    > mówić

    A to dziwne. Dzowniłem w tej sprawie już nie raz i zawsze przyznawali rację.
    Nawet do bólu - "na naszej www są niekatualne informacje"...

    Może chodziło mu o to, że jest z tym różnie po prostu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl