  • 1. Data: 2003-05-20 16:40:58
    Temat: Problem z bankiem
    Od: l...@o...pl

    Witam

    Problem wyglada nastepujaco:
    Jakis czas temu (trzy lata) moja dziewczyna zalozyla konto w Kredyt Banku, po
    pewnym czasie uzbieral sie spory debet, ktory zostal splacony w kilku ratach.
    Konto od tamtego momentu bylo nie uzywane. Kiedy kilka miesiecy pozniej
    poszlismy do banku zeby je zamknac okazalo sie ze jest na nim jeszcze ponad 500
    zl debetu. Sprawa byla o tyle dziwna ze konto bylo nie uzywane. Poprosilismy o
    wyjasnienie sprawy ale nikt w banku nie wiedzial o co chodzi. Z histori
    rachunku wynikalo ze jedna z naszych wplat byla miesiac pozniej anulowana. Pani
    w banku powiedziala ze zajmie sie sprawa i oddzwoni.
    Teraz po pol roku czasu od naszej interwencji przyszedl komornik. Nikt nas
    wczesniej o niczym nie informowal a po naszej probie wyjasnienia w banku znowu
    okazalo sie ze nic nie wiadomo. Zaczyna mnie to wkurzac bo bank nie robi nic
    zeby rozwiazac sprawe i jednoczesnie nasyla komornika.

    Co robic???!!! Czy bank mogl anulowac jedna z wplat? a moze po prostu ktos
    zabral sobie te pieniadze???

    Ratujcie bo komornik dzwoni a ja nie chce placic za debet ktorego nie
    zrobilismy.

    Lotton

  • 2. Data: 2003-05-20 17:53:06
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    l...@o...pl wrote:

    > Ratujcie bo komornik dzwoni a ja nie chce placic za debet ktorego nie
    > zrobilismy.

    Złożyc skargę na działania komornika, zaskarżyć tytuł wykonawczy.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-05-20 20:16:00
    Od: l...@o...pl

    > Złożyc skargę na działania komornika, zaskarżyć tytuł wykonawczy.

    Dzieki za odpowiedz.
    A gdzie moge zlozyc taka skarge?
    I jeszcze jedno pytanie - czy bank moze sciagnac pieniadze z mojego konta bez
    mojej zgody? chodzi mi o te sytuacje kiedy zniknelo 500 zl z konta.

    Lotton

  • 4. Data: 2003-05-20 21:39:45
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Złożyc skargę na działania komornika,
    ... skarge na czynnosci komornika. Prawdopodobnie zostanie oddalona,
    komornik dziala prawidlowo, na podstawie prawidlowo zlozonego przez
    wierzyciela tytulu wykonawczego.

    >zaskarżyć tytuł wykonawczy.
    ... jezeli czynnosci bankowa przed 1998 r., to nawet oswiadczenia nie trzeba
    miec i wtedy klauzula na bte prawie z automatu. Postanowienie o nadaniu
    klauzuli jest prawdopodobnie prawidlowe (pomijam kwiestie, ze termin do
    wniesienia zazalenia juz minal).

    Raczej nalezaloby wniesc powodztwo przeciwegzekucyjne (z wnioskiem o
    zabezpieczenie poprzez zawieszenie postepowania egzekucyjnego). Ale to
    dluzsza historia.

    Pozdrawiam, Grzegorz