  • 1. Data: 2003-05-20 15:42:04
    Temat: Lista Związku Banków Polskich
    Od: "Marek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie - jestem wpisany na listę nierzetelnych dłużników prowadzoną
    przez ZBP (to nie jest lista BIK). Czy ktoś wie, jak długo od momentu
    uregulowania danego zobowiązania figuruje się na takiej liście? Czy należy
    coś zrobić, aby zostać usuniętym z takiej listy?

    Marek

  • 2. Data: 2003-05-20 16:11:04
    Temat: Re: Lista Związku Banków Polskich
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marek" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > uregulowania danego zobowiązania figuruje się na takiej liście? Czy należy
    > coś zrobić, aby zostać usuniętym z takiej listy?

    Splacic zobowiazania i czekac 2 lata.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-05-20 17:06:08
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Splacic zobowiazania i czekac 2 lata.

    ale to jest tylko 1 z 2 ewentualnosc.

    2-ga to bank, ktory cie wpisal w kazdej chwili bez tlumaczenia sie zbp moze
    cie wykreslic. wieksze szanse masz, jak juz splaciles to, co bylo powodem
    windykacji. udez do banku pismem, albo najlepiej pismem zaniesionym
    osobiscie, zebys mogl pogadac z osoba mogaca podjac taka decyzje (naczelnik
    kredytow lub lady, dyrektor oddzialu). znam 3 osoby, ktorym to sie udalo.