  • 21. Data: 2015-02-27 16:59:23
    Temat: Re: Prawo w Polsce -- kolejny odcinek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54ef4414$0$2203$6...@n...neostrada.pl

    > Ale komornik, nie mylic z poborca skarbowym, realizuje zlecenia prywatne/firmowe.

    Ja jestem taki tępy, czy Ty? Usiłuję (bezskutecznie -- co ukazuje
    powyższe zdanie napisane przez Ciebie) wyjaśnić że rolą sądu w RP
    nie jest to, co być powinno, ale jest pracowanie na rzecz państwa
    zaspakajającego potrzeby finansistów a państwo nie wykonuje swoich
    powinności wobec obywateli/podatników, lecz ogranicza się do
    terroryzowania niewolników zwanych ironicznie :) obywatelami.

    Od niepamiętnych czasów ta grupa wyjaśnia dzieciom, skąd biorą się pieniądze.

    Wprawdzie ostatnimi czasu mamy do czynienia z dodrukiem, nie z typową
    [pro]kreacją, ale -- FED to banki prywatne, a i inne banki centralne
    nie są państwowymi, co widać na przykładzie naszego dobroczyńcy, który

    Grupa starannie (imo wystarczająco starannie) wyjaśnia mechanizm.

    () bank (prywatny) pożycza Kowalskiemu, obdarzając kredytem/zaufaniem
    () Kowalski spłaca pożyczkę+odsetki+opłaty bankowe
    (czyli spłaca więcej niż bierze, zatem forsy przybywa)
    () państwo czuwa nad prawidłowością i w razie czego
    (gdyby Kowalski zapomniał na czas o zapłacie raty)
    pomaga bankowi w odzysku (czyli gniecie kowalskiego)

    Nie ma pozornie nic złego w takim układzie -- toż długi należy
    spłacać a państwo ma bronić prawa. Ale co wówczas, gdy państwo
    pracuje **tylko** na rzecz finansistów, lekceważąc wszelkie inne
    swe powinności? Opłacane podatkami państwo obraca się przeciwko
    swym podatnikom, którym oficjalnie ma służyć...

    -=-

    Tragedią staje się jednoczenie typu -- państwo=finansiści.
    (państwo, czyli także sądy, których częścią są komornicy sądowi)

    I ja twierdzę, ze do tego jednoczenia dochodzi w RP.

    -=-

    > No i coz to za polityka prorodzinna, zabrac babci na ktora
    > wnuczek kupil telewizor, czy wyeksmitowac rodzine z domu,
    > a dac bankowi :-)

    To nawet już nie jest populizm. To czyste szyderstwo.

    > Prorodzinnie to tylko alimenty sie sciaga (spora ilosc wierzytelnosc w naszym
    kraju).

    Co dowodzi właśnie ,,prorodzinności'', czyli zawieraniu małżeństw fikcyjnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2015-02-28 19:00:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 12:12:01 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    [...]

    I kolejny przypadek
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17361193,Podali_
    sie_za_wlascicieli__sprzedali_dzialke_deweloperowi.h
    tml?biznes=wroclaw&piano_d=1
    lub
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8053180/kradziez
    %20nieruchomosci%20GW.jpg

    Ciagle mamy podrobiony dowod, ale skladnik procesu - powiadomienie nie
    dociera do wlasciciela, bo sfalszowano adres.
    Teraz nie trzeba bedzie falszowac ... choc skoro tak latwo podrobic
    dowod, to mozna i z nowym adresem.

    J.