  • 11. Data: 2015-01-25 20:17:33
    Temat: Re: [OT] Prawo ;) w Polsce
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.01.2015 o 18:25, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ty ich przytulasz? Jakoś nie mam ochoty... Może mi wybaczą. ;)

    Ale to twoi kumple -też mają urojenia, że ONI się na nich uwzięli.

    > Masz rację. :) Niech zostaną tu tylko ci, którzy nie potrafią pisać. :)

    Spieprzaj, dziadu. Pretensje kieruj do tępawego autokorektora.

    [ciach reszta bełkotu psychicznie chorego oszołoma]

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2015-01-25 23:44:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" ma3fgd$45h$...@n...news.atman.pl

    > Ale to twoi kumple -też mają urojenia, że ONI się na nich uwzięli.

    Nawet ich nie znam. Bokuna kojarzę z grup dyskusyjnych, ale nie
    czytam tego, co on pisze. Niedźwiedzckiego znam z radia, nie stąd.

    Oni na nich. ;) (to Twoje pisanie)
    Jest jak jest. ;) (taka ,,konstrukcja'' pojawia się **regularnie**
    w wypowiedziach SSR Marty Kiszowary)
    Z tąd do nikąd... (poprawnie -- donikąd i znikąd)

    > Spieprzaj, dziadu. Pretensje kieruj do tępawego autokorektora.

    Mnie OE nie koryguje 'stąd' do/na 'z tąd', ;) a ponoć OE jest taki zły...

    > [ciach reszta bełkotu psychicznie chorego oszołoma]

    Kajka (dr oczywiście) uważa, że jestem chory psychicznie,
    gdyż jestem skrupulatny, Ty zaś -- gdyż piszę poprawnie 'stąd'. :)

    Upadek moralny... ...elit. ;)

    -=-

    Nawet prezydent Komorowski mówi o potrzebie odwagi :) i pracowitości. :)

    http://wyborcza.pl/1,91446,17272186,Prezydent_Komoro
    wski_nagrodzony_Diamentowym_Laurem.html

    Prezydent Komorowski nagrodzony Diamentowym Laurem Umiejętności i Kompetencji

    http://wyborcza.pl/1,91446,17305731,BCC_nagrodzilo_l
    iderow_polskiego_biznesu.html

    ilość miejsc pracy

    Ilość to miara mąki i cukru. ;) Raczej 'liczba miejsc pracy'.

    udało się osiągnąć bardzo wiele, bo potrafiliśmy w odpowiednim
    momencie wykazać się odwagą, dzielnością i pracowitością oraz
    zagospodarować szczęście rozumiane jako wykorzystanie
    sprzyjających nam okoliczności

    IMO odwagi panu prezydentowi raczej brakuje, co nie zmienia
    faktu, iż prezydent gloryfikuje pracowitość, nie bylejakość.
    Czyżby gloryfikował psychozy?...

    -=-

    Z ostatniej chwili, znikąd, znad, stąd i stamtąd...
    Z tamtych stron -- także stron WWW. ;)

    http://www.jaksiepisze.edu.pl/stad.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-01-26 00:12:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.01.2015 o 23:44, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    [ciach bełkot]

    *plonk*

    Ja już do tego tępego chuja nie mam siły...

  • 14. Data: 2015-01-26 02:01:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" ma3t9k$imm$...@n...news.atman.pl

    > [ciach bełkot]

    > *plonk*

    > Ja już do tego tępego chuja nie mam siły...

    [azali Andrzej Lawa to impotent?... problemy
    z kopulacją nazywaną rąbaniem?... nie tępy,
    ale wiotki?... TV puszcza masy reklam...]

    Może to wina partnerki?... Ja to bym chciał taką, która
    ma włosy czarne jak heban, usta czerwone jak krew, cerę
    białą jak śnieg, a duszę -- gorącą jak płomień...

    [ale ostatecznie ;) zrąbałbym każdą, oby nie była zbyt
    obrzydliwa... nawet kilka -- jedną po drugiej... choć
    druga zazwyczaj miewa swe miejsce przed pierwszą...
    rzecz jasna -- małe gabaryty mile widziane...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'