  • 1. Data: 2015-01-23 10:33:28
    Temat: Zmiana regulaminu w "krokodylu" a likwidacja konta
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    CA przysłało mi w serwisie internetowym wiadomość, że od 1 kwietnia 2015
    zmieniają TOiP i regulamin, i że w razie nie wyrażenia zgody można do 31
    marca wypowiedzieć umowę konta.
    Czy w razie takiego wypowiedzenia trzeba będzie im oddać stówkę bonusu
    za założenie konta?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-01-23 17:22:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.01.2015 o 10:33, J.D. pisze:
> [...]
    > marca wypowiedzieć umowę konta.
    > Czy w razie takiego wypowiedzenia trzeba będzie im oddać stówkę bonusu

    Przeczytaj jaki były warunki promocji i będziesz wszystko wiedział.

    Xenocide