  • 1. Data: 2003-10-30 22:20:02
    Temat: Pomysł na darmowe wpłaty gotówki do mBanku w Bibliotece
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    MultiBank posiada w swojej ofercie produkt o nazwie "Rachunek depozytowy",
    który zasadniczo służy do tego, by klienci nie posiadający "MultiKont" mogli
    otwierać w MultiBanku lokaty.

    Konta te prowadzone są na podstawie "Warunków otwierania i prowadzenia
    rachunków oszczędnościowych lokat terminowych w MultiBanku"
    http://glinki.com/?l=40ja oraz zapisów dotyczących "MultiKonta"
    zawartych w "Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych w MultiBanku" http://glinki.com/?l=12FX
    (z wyłączeniem rozdziałów: Karty płatnicze, Kredyt odnawialny, Dopuszczalne
    saldo debetowe).

    "Taryfa Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku - Oddziału Bankowości
    Detalicznej BRE Banku SA" http://glinki.com/?l=kAVc stanowi, że dla
    "Rachunków depozytowych" obowiązują właściwe stawki opłat i prowizji
    analogicznie jak dla "MultiKonta ja" (z wyłączeniem opłaty za prowadzenie
    rachunku).

    Analizując powyższe dokumenty nie dostrzegłem, by zabronione było
    nieotwarcie lokaty przez posiadacza "Rachunku depozytowego".
    Posiadacz "Rachunku depozytowego", który jest prowadzony przez MultiBank bez
    pobierania za to opłaty, może dokonywać w placówkach MultiBanku bezpłatnych
    wpłat na ten rachunek, po czym wykonać przy pomocy kanału intenetowego
    MultiBanku, przelewu na rachunek w mBanku - korzystając ze stanowiska w
    MultiBanku i popijając jednocześnie kawę.

    Czy ktoś wykorzystuje tę metodę?

    Pozdr.,

  • 2. Data: 2003-10-31 07:47:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio"
    > Czy ktoś wykorzystuje tę metodę?

    Dawno temu na forum mbanku był ktoś, kto jak pisał, tak właśnie wpłacał.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-10-31 09:53:57
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarosław Łysio"
    >
    > Dawno temu na forum mbanku był ktoś, kto jak pisał, tak właśnie wpłacał.

    Są też inne metody.
    Ja np wpłacam przez biuro maklerskie. Też gratis.
    tomekk