  • 1. Data: 2003-10-30 23:14:54
    Temat: kursy USD w BZWBK kontra inne (np BSK)
    Od: "Paweł" <n...@d...pl>

    kilka pytań do wiedzących więcej

    używałem karty lukasa między innymi do wypłat z bankomatu zagranicą
    próbowałem znaleźć na stronie lukasa jakieś kursy po których to jest
    rozliczane - nie znalazłem, pani na infolini po chwili szukania z ulgą
    przerzuciła sprawę na BZWBK - twierdząc że to ich sprawa - czy to prawda ??

    pytanie 2 - czy te kursy rozliczeniowe w BZWBK są zawsze takie zawyżone (np
    w stosunku do ING) czy to tylko ja miałem w kilku dniach pecha

    np dzisiejszy kurs gotówkowy sprzedaży USD dla BZWBK to 4,1087
    a dla ING 4,0497

    już nie mówię że kurs zakupu też mają niezły - bo ING daje 3,9104 a BZWBK
    3,8693

    czy to norma u nich czy raczej przypadek ??