  • 1. Data: 2003-10-30 17:39:05
    Temat: [BRE BANK] Commerzbank chce kupić 100%
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    jutro BRE Bank na giełdzie zawieszony - Commerzbank wzywa do sprzedaży reszty
    akcji, chce wykupić BRE do końca
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-10-30 19:03:03
    Temat: Re: [BRE BANK] Commerzbank chce kupić 100%
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:
    > jutro BRE Bank na giełdzie zawieszony - Commerzbank wzywa do
    > sprzedaży reszty akcji, chce wykupić BRE do końca

    A czy to nie wynika z uregulowan, ktore zmuszaja do ogloszenia takiego
    wezwania?
    Bo na poprzednim wezwaniem to jakos 25 tysiecy akcji zdolano "zgromadzic".

  • 3. Data: 2003-10-31 08:50:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > A czy to nie wynika z uregulowan, ktore zmuszaja do ogloszenia takiego
    > wezwania?

    ale do kupienia nikt ich nie zmusza :-)
    chca wykupic to musza wezwac do saprzedazy
    ciekawe czy mBank jako produkt BRE Banku bedzie rowniez sprzedany?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-31 11:58:28
    Od: f...@W...pl

    > ale do kupienia nikt ich nie zmusza :-)

    zmusza - art. 154 ustawy prawo o publicznym obrocie papierami wartosciowymi

    > chca wykupic to musza wezwac do saprzedazy
    muszą ogłosić wezwanie bo przekroczyli próg 50% głosów na WZA

    > ciekawe czy mBank jako produkt BRE Banku bedzie rowniez sprzedany?
    co ma piernik do wiatraka?

  • 5. Data: 2003-10-31 13:39:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <fatalna_pogoda>
    > zmusza - art. 154 ustawy prawo o publicznym obrocie papierami wartosciowymi

    > muszą ogłosić wezwanie bo przekroczyli próg 50% głosów na WZA

    przyjmuję do wiadomości, nie wiedziałem że taki mus.
    tyle że widocznie chcieli wykonać kolejne podejście do przejęcia BRE Banku
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-11-01 22:03:29
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Według mnie pójdą wszystkie produkty BRE tzn, BRE Bank, mBank, MultiBank,
    Skarbiec i inne należące do BRE. Gdyby np. mBank nie chciał Commerzbanku
    musiałby najpierw usamodzielnić się finansowo od BRE i wtedy mógłby szukać
    kapitału (pewnie i tak zagranicznego) na własną rękę. Przynajmniej tak mi
    się wydaje.