    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomylki w BZWBK (zbieram wszelkie informacje ...)
    Date: Fri, 18 Oct 2002 20:58:17 +0200

    news:aopj0i$nv2$1@news.tpi.pl...

    > z niewyjasnionych i niepoprawionych do dzis bledow BZWBK24 mogę podrzucic
    > jeden:

    A ja jeszcze jeden :-)

    Dlaczego menu "historia - Dane szczegółowe" przesuwa się razem z
    "rachunkami" po ekranie?
    Nie można tego menu przeniesc na nieruchomy pasek z lewej strony ekranu? Lub
    dolozyc dodatkowy nieruchomy pasek poziomy na górze ekranu.
    Majac ponad 10 kont, troche "denerwujace" :-) jest jezdzenie suwakiem i
    mysza w te i nazad.

    Pozdrawiam,
    Karol

    PS.
    Jezeli w ciagu 2-3 miesiecy ktos tym sie zainteresuje, to uwierze w hasło
    "Po pierwsze klient" :-)
    Bo na razie aktualne jest chyba tylko "Bank w drodze" :-)