  • 11. Data: 2014-05-29 22:39:52
    Temat: Re: Polskie prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niko" <k...@b...net> napisał w wiadomości
    news:5386d8c2$0$2246$65785112@news.neostrada.pl...

    > Osoba nieuprawniona do otrzymania danych -- osoba z art/rep. otrzymała
    > dane wrażliwe dotyczące innej osoby tj. dane o jego zadłużeniu.

    Zacznijmy od tego, że to są niewiarygodne w ogóle dane.

  • 12. Data: 2014-05-30 01:03:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 53879be3$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    wrażliwe dotyczące innej osoby tj. dane o jego

    > Zacznijmy od tego, że to są niewiarygodne w ogóle dane.

    Raczej wiarygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-05-30 01:40:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:lm8ed5$d1e$2@node1.news.atman.pl...

    > Raczej wiarygodne.

    Jeśli facet wysyła na chybił / trafił do 10 osób żądanie zapłaty wiedząc,
    że tylko jedna jest winna, to jak łatwo policzyć szanse na to, że osoba,
    która dostała wezwanie jest dłużnikiem wynoszą 10% :-)

  • 14. Data: 2014-05-30 02:46:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5387c61f$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli facet wysyła na chybił / trafił do 10 osób żądanie zapłaty wiedząc, że tylko
    jedna jest winna, to jak łatwo policzyć szanse
    > na to, że osoba, która dostała wezwanie jest dłużnikiem wynoszą 10% :-)

    Nie wysyła na chybił / trafił -- wysyła do tych,
    którzy mają to imię i to nazwisko, podając pesel
    oraz adres dłużnika.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-05-30 07:07:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:lm8kco$j6r$1@node1.news.atman.pl...

    > "Robert Tomasik" 5387c61f$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wysyła na chybił / trafił -- wysyła do tych,
    > którzy mają to imię i to nazwisko, podając pesel
    > oraz adres dłużnika.

    To chybił / trafił właśnie. Ciekawe, skąd te adresy zresztą wziął.

  • 16. Data: 2014-05-31 01:42:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 538812a5$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > To chybił / trafił właśnie. Ciekawe, skąd te adresy zresztą wziął.

    Jak pojąłem -- każdemu wysłał poprawne dane (Pesel i adres
    oraz (oczywiście?) nazwisko wraz z imieniem) dłużnika.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-05-31 17:36:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:lmb512$6r5$1@node1.news.atman.pl...

    > "Robert Tomasik" 538812a5$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > Jak pojąłem -- każdemu wysłał poprawne dane (Pesel i adres
    > oraz (oczywiście?) nazwisko wraz z imieniem) dłużnika.

    Nie, no to by nie miało już sensu, bo stanowiłoby przestępstwo z ustawy o
    ochronie danych osobowych.

  • 18. Data: 2014-06-01 17:58:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5389f80a$0$2367$6...@n...neostrada.pl

    > Nie, no to by nie miało już sensu, bo stanowiłoby przestępstwo z ustawy o ochronie
    danych osobowych.

    Proponuję Ci kupno globusu i ponowne odkrycie Ameryki. ;)

    http://www.tvn24.pl/lodz,69/komornik-wezwal-go-do-za
    platy-420-tys-zl-chociaz-nie-ma-dlugow-to-taka-weryf
    ikacja,432808.html

    Dopiero kiedy minęło pierwsze zdenerwowanie, pan
    Robert odkrył, że w piśmie nie zgadza się niemal
    nic (poza imieniem i nazwiskiem). Ścigany przez
    komornika mężczyzna ma bowiem inny PESEL i adres.

    Jak myślisz -- skąd pan Robert dowiedzial się, że nie zgadza sie pesel i adres?

    **w piśmie nie zgadza się niemal nic**

    Co więcej -- w filmie jest mowa o tym, że w piśmie jest poprawny pesel.

    00 minuta i 22 sekunda filmu
    02 minuta i 15 sekunda filmu

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-06-01 18:10:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:lmfimc$o1f$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    >
    > **w piśmie nie zgadza się niemal nic**
    >
    > Co więcej -- w filmie jest mowa o tym, że w piśmie jest poprawny pesel.

    To po co wysyłał - Twoim zdaniem - na inny adres? Bo moim zdaniem ta wersja
    dziennikarza nie klei się i tyle.

  • 20. Data: 2014-06-01 19:11:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 538b513b$0$2232$6...@n...neostrada.pl

    > To po co wysyłał - Twoim zdaniem - na inny adres?

    Bo było mu obojętne to, kto spłaci.

    > Bo moim zdaniem ta wersja dziennikarza nie klei się i tyle.

    Twoja obrona bezprawia (; uprawianego ;)
    przez prawnika (komornika) nie klei się.

    Natomiast przekaz dziennikarski jest spójny.

    Jeśli znasz ,,kulisy'' tej sprawy i wiesz, że dziennikarz
    kłamie -- powołaj się otwarcie na źródło tych wieści. Na
    razie zakładasz, że komornik jest święty z definicji
    a dziennikarz pisze zawsze nieprawdę.

    Artykuł mówi wyraźnie i kilkakrotnie to samo -- komornik
    ujawnił poprawne dane (pesel i adres) nieupoważnionym osobom.
    Ponadto ujawnił nieupoważnionym osobom fakt zadłużenia dłużnika.

    -=-

    Fajnie by było, gdyby dłużnik zażądał od komornika
    odszkodowania, którym by spłacił wiadomy dług. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'