  • 1. Data: 2014-05-27 15:44:56
    Temat: Dwie karty do jednego rachunku.
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Czy któryś z "tanich" banków oferuje dwie karty do jednego rachunku?
    Mam konto w dawnym Syncu i jest tylko jedna karta. Niby mam naklejkę
    zbliżeniową, ale od początku nie działała. MyWallet nie wchodzi w
    rachubę bo telefonu nie ma na liście kompatybilnych modeli.
    Interesuje mnie coś z półki mBank, Inteligo itp. Nie wiem czy dobrze
    kombinuję.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-05-27 17:05:06
    Temat: Re: Dwie karty do jednego rachunku.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 May 2014 15:44:56 +0200, Ilkenau <i...@g...com>
    wrote:

    >Czy któryś z "tanich" banków oferuje dwie karty do jednego rachunku?
    >Mam konto w dawnym Syncu i jest tylko jedna karta. Niby mam naklejkę
    >zbliżeniową, ale od początku nie działała.
    BZWBK - KGP - karta + naklejka. Naklejka dziala.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 3. Data: 2014-05-27 21:06:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-27 15:44, Ilkenau pisze:
    > Czy któryś z "tanich" banków oferuje dwie karty do jednego rachunku?

    > Interesuje mnie coś z półki mBank, Inteligo itp.

    Oba wymienione oferują dodatkowe karty.