  • 1. Data: 2009-03-13 20:03:04
    Temat: Ochroniarz okradał wpłatomat
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6378286,Ochroni
    arz_okradal_wplatomat.html
    ;-)

  • 2. Data: 2009-03-13 20:30:41
    Temat: Re: Ochroniarz okradał wpłatomat
    Od: Pete <n...@n...com>

    Slavekk pisze:
    > http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6378286,Ochroni
    arz_okradal_wplatomat.html
    > ;-)

    Łódź, Piotrkowska - czyżby wpłatomat w samej <baczność> CENTRALI
    <spocznij> ...zaura???

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-03-13 21:21:04
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    "Mężczyzna skonstruował przedmiot, za pomocą którego wyciągał gotówkę
    z maszyny."

    Bardzo chcialbym wiedziec jak ow "przedmiot" wygladal :) Ale raczej
    nigdy sie nie dowiemy.

  • 4. Data: 2009-03-13 21:37:31
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Bardzo chcialbym wiedziec jak ow "przedmiot" wygladal :) Ale raczej
    > nigdy sie nie dowiemy.

    Jak wyglądał to pewnie zostanie tajemnicą, a co do skutków, które powodował,
    to zapewnie pieniądze utykały gdzieś blisko otworu wrzutowego, wpłatomat się
    blokował raportując usterkę, wkurzony klient składał rozpatrywaną negatywnie
    reklamację, a ochroniarz w nocy wyciągał utarg. Zapewne czasami były to
    tysiące, a czasami 20 zł wpłacone przez małolata. :)

  • 5. Data: 2009-03-13 21:40:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 17:37, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

> [...]
    > reklamację, a ochroniarz w nocy wyciągał utarg. Zapewne czasami były to
    > tysiące, a czasami 20 zł wpłacone przez małolata. :)

    15 tysiecy przez pol roku! Swoja droga - niezla "czujnosc" banku.

    Ja bym tylko chcial wiedziec czy "przedmiot" byl elektroniczny czy
    mechaniczny. :)

  • 6. Data: 2009-03-13 22:30:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    wrote:

    > 15 tysiecy przez pol roku! Swoja droga - niezla "czujnosc" banku.

    > Ja bym tylko chcial wiedziec czy "przedmiot" byl elektroniczny czy
    > mechaniczny. :)

    Zauważ, że w artykule napisano: "Także łodzianie dziwili się, czemu tak
    często jest nieczynny.".
    Co pozwala domniemywać, że sposób ingerencji we wpłatomat był bardziej typu
    "kawał druta i młotek", niż jakiegoś subtelnego rozwiązania elektronicznego.

  • 7. Data: 2009-03-14 04:04:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Mar, 22:21, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Bardzo chcialbym wiedziec jak ow "przedmiot" wygladal :) Ale raczej
    > nigdy sie nie dowiemy.

    To może być spychacz/buldożer. Kolega był świadkiem akcji w wykonaniu
    paru czarnoskórych dżentelmenów, którzy w/w pojazdem, nie bawiąc się w
    subtelności, wyrwali caly ATM ze ściany...New York City, czwarta
    rano..;-)

  • 8. Data: 2009-03-16 13:08:32
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:04:45 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

> [...]
    > paru czarnoskórych dżentelmenów, którzy w/w pojazdem, nie bawiąc się w
    > subtelności, wyrwali caly ATM ze ściany...New York City, czwarta

    Ty rasistowska szowinistyczna świnio. Oni tylko słusznie wyrównywali
    rachunki za setki lat zniewalania afroamerykańskiej mniejszości uciskanej
    przez białych siepaczy ;)

    T.

  • 9. Data: 2009-03-16 13:38:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Mar, 14:08, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Ty rasistowska szowinistyczna świnio. Oni tylko słusznie wyrównywali
    > rachunki za setki lat zniewalania afroamerykańskiej mniejszości uciskanej
    > przez białych siepaczy ;)
    >
    > T.

    Od razu tak sobie pomyslałem..;-)

  • 10. Data: 2009-03-16 17:50:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przecież napisał "dżentelmenów".
    Poza tym każdy ma to, na co zapracował socjalem od Wuja Sama lub Willy Brandta:
    jedni buldożery, inni czołgi Merkava
    JaC

    -----