  • 11. Data: 2008-01-29 07:07:44
    Temat: Re: Polbank -- sukces na 100...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 02:05:48 +0100, Eneuel Leszek napisał(a):

    > Już od dawna miewają ten problem, że nie wszędzie są znani. :)
    > Niestety ponoć nie można podać ich adresu numerkami. :)

    A spróbuj wpisać tę nazwę z numerkiem do pliku hosts. Powinno zadziałać.

  • 12. Data: 2008-01-29 15:36:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@c...goog
    legroups.com

    : Nielogiczne.

    A co w M$ jest logiczne?

    : Gatesowi zalezy na zwiekszenie sprzedazy visty, a nie na utrzymywaniu XP na
    komputerach.

    Jak już ktoś zauważył, wersja na Vistę jest w drodze (została
    zamówiona) więc odpada twierdzenie, jakoby Gatesowi nie zależało
    na sprzedaży visty. Natomiast pojawiają się tutaj symptomy
    polityki/choroby M$:

    "jureq" fnmjc0$qhd$...@n...onet.pl

    > A spróbuj wpisać tę nazwę z numerkiem do pliku hosts. Powinno zadziałać.

    Problem nie jest związany z M$, ale próba jego rozwiązania -- już jest.
    Ja (klient) mam szukać rozwiązania i ewentualnie podać je innym.
    Tak budowano ,,potęgę'' M$ -- M$ zbierał pieniądze, a pracę wykonywali
    inni, zazwyczaj klienci M$. No i niestety to demoralizacja.

    Rozwiązanie powinni znaleźć i ogłosić pracownicy Polbanku, nie zaś klienci.

    Wg M$ -- cały świat powinien się kręcić wokoło M$.
    Podobne symptomy znajduję w Toyocie (mam na myśli motoryzację/samochody, nie bank)
    i w Sony.

    Ja tymczasem chcę być jedynie klientem i chcę, aby mi służył komputer,
    jego oprogramowanie itd. Podobnie -- nie chcę, aby moje życie kręciło
    się wokoło banku/banków -- czy to Lukas, czy Polbanku. Na szczęście
    z tym ostatnim (Polbankiem) jest tylko jeden problem (z obsługą
    internetową) ale i ten jeden problem -- to o jeden problem za dużo.

    Dobrze się stanie, jeśli ta choroba (zrzucanie pracy na klientów)
    nie ogarnie pracowników Polbanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-29 21:02:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Eneuel Leszek" fnlhm2$ihu$...@n...task.gda.pl

    > No... I wreszcie będę mógł robić przelewy, bo jutro zaczyna się
    > nowy okres na CitiKarcie, więc z niej :) nieco poprzelewam. :)

    Przelewanie z Polbanku nadal możliwe na 00%...

    Kod błędu
    Wiadomość Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    ponownie później. / There was an internal error
    while processing your request. Please try again later.

    Później, czyli za tydzień? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-01-30 23:13:52
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> wrote in
    message news:fno49v$jgu$1@inews.gazeta.pl...

    Znowu wypadasz z KFa...
    Robisz to specjalnie.

  • 15. Data: 2008-01-31 01:22:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" 47a104d3$0$6190$f...@m...aster.pl

    > Znowu wypadasz z KFa...
    > Robisz to specjalnie.

    Owszem. :) Specjalnie użyłem komputera łączącego się poprzez inną sieć. :)
    A czynię tak z wiadomego powodu -- stąd nie mam dostępu do Polbanku. :)

    BTW -- już raz pisałem na tej grupie, że zazwyczaj wszystko co robię,
    robię specjalnie, nie zaś przypadkowo. :) Ale (wracając do KF) słowo
    Eneuel pozostaje. :) Innymi słowy -- raczej chcesz mnie czytać, skoro
    Ci raz za razem wypadam z KF... Jeśli mnie nie chcesz czytać, możesz
    po prostu skorzystać z tego faktu, że wszystkie moje posty (wysyłane
    w ciągu ostatnich kilku lat) zawierają słowo 'Eneuel' w poletku 'From'. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-01-31 15:14:40
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fnr7t8$3j7$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > BTW -- już raz pisałem na tej grupie, że zazwyczaj wszystko co robię,
    > robię specjalnie, nie zaś przypadkowo. :) Ale (wracając do KF) słowo

    specjalnie, czyli celowo i świadomie

> [...]
    > po prostu skorzystać z tego faktu, że wszystkie moje posty (wysyłane
    > w ciągu ostatnich kilku lat) zawierają słowo 'Eneuel' w poletku 'From'. :)

    I że tylko moje posty zawierają słowo 'Eneuel' w poletku 'From'. :)

    W Twoim OE: Narzędzie/Reguły_wiadomości/Grupy_dyskusyjne i następnie ustawiasz
    warunki.

    Gorzej, jeśli pod natchnieniem ducha kościelnego piszesz tego rodzaju głupoty. :)
    Zazwyczaj posty takie jak Twój pojawiają się wówczas, gdy na innej grupie napiszę
    coś nieprzychylnego/niekorzystnego (choć prawdziwego) o Kościele rzymskokatolickim,
    który nakazuje zabijanie ludzi w majestacie Boga.

    W takim przypadku/wypadku/razie (gdy piszesz pod natchnieniem, które nijak
    się ma do otaczającej Cię rzeczywistości) polecam wizytę u psychiatry. Na
    pewno nie pomoże, bo psychiatria chorób duszy nie leczy (wbrew nazwie) ale
    zamiast pisać o tym, że nie potrafisz ustawić reguł, posiedzisz na fotelu
    lub poleżysz na leżance. :)

    Możesz też poprosić kogoś o pomoc w pisaniu reguł. :)
    Ale raczej nie na tej grupie, a na innej.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-01-31 19:48:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ygreko napisał(a):

    > Znowu wypadasz z KFa...
    > Robisz to specjalnie.

    Używaj właściwego czytnika a nie jakiejś atrapy to nie będziesz miał
    problemów z KF ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2008-01-31 20:02:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 20:48:06 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:

    > Używaj właściwego czytnika a nie jakiejś atrapy to nie będziesz miał
    > problemów z KF ;)

    Podpowiem, że nawet w thunderbidzie da się napisac odpowiednią regułkę
    :)
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 19. Data: 2008-01-31 21:04:30
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Thu, 31 Jan 2008 20:48:06 +0100,
    > osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Akurat tym razem powodem problemow jest uzytkownik i to nie ten, co pisze
    te slowa... ;)

    > Podpowiem, że nawet w thunderbidzie da się napisac odpowiednią regułkę
    > :)

    No tak, ale sie przyzwyczailem...

    A konto w polbanku to sobie moze i zaloze...? Jak napisalem wyzej --
    szukam lepszego niz citi konta podstawowego (wiem, to nie bedzie zbyt
    trudne).

  • 20. Data: 2008-01-31 21:06:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 21:04, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > A konto w polbanku to sobie moze i zaloze...? Jak napisalem wyzej --
    > szukam lepszego niz citi konta podstawowego (wiem, to nie bedzie zbyt
    > trudne).

    Ja caly czas (to jest tak do maja) czekam na tanie konto typu Sezam.