  • 1. Data: 2010-12-20 20:30:17
    Temat: Polbank-przelewy w czsie rzeczywistym-problem
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Z konta Polbanku na konto Polbanku nie dokonuje przelewu w czsie
    rzeczywistym, przynajmniej w godzinach wieczornych, też tak macie? Strasznie
    dziadoski bank i strona!

  • 2. Data: 2010-12-20 22:12:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "egon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Z konta Polbanku na konto Polbanku nie dokonuje przelewu w czsie
    >rzeczywistym, przynajmniej w godzinach wieczornych, też tak macie?
    >Strasznie dziadoski bank i strona!
    w sumie z tym samym pisałem niecałą godzinę wcześniej niż ty ;P

    dzwoniłem, oni mają przetważanie
    zajebiście gdy większość ludzi chce zrobić przelew oni sobie przetwarzają

  • 3. Data: 2010-12-20 23:09:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/20/2010 4:12 PM, zlotowinfo wrote:
    > zajebiście gdy większość ludzi chce zrobić przelew oni sobie przetwarzają

    no straszne
    premier powinien sie podać do dymisji.

  • 4. Data: 2010-12-20 23:52:38
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-12-21 00:09, witek pisze:

    > no straszne
    > premier powinien sie podać do dymisji.

    Oczywiście premier Grecji. :)

  • 5. Data: 2010-12-21 06:34:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-12-20 21:30, egon pisze:
    > Z konta Polbanku na konto Polbanku nie dokonuje przelewu w czsie
    > rzeczywistym, przynajmniej w godzinach wieczornych, też tak macie? Strasznie
    > dziadoski bank i strona!

    Niedawno wprowadzili przelewy wewnętrzne w czasie rzeczywistym 24h w
    ING. Chwalili się tym jako wielki osiągnięciem. W końcu i Polbank
    wprowadzi. Póki co to jeszcze nie jest standard.

    Sebastian