  • 1. Data: 2010-12-20 19:24:32
    Temat: Lokaty w Idea Bank
    Od: Jason Bourne <m...@g...com>

    Natknąłem się w sieci na stronę nowego banku o którym nie dawno pisał
    Samcik na swoim blogu:

    http://ideabank.pl/

    Korzystał już ktoś z tego ? Jakie wrażenia ? Jak to działa ?

    Oferta lokaty 7,5% na 2m dla osób prowadzących działalność wygląda
    ciekawie, niezłe warunki mają też na lokacie 2m+12m (dają 2 x 7%).

    Stronka wygląda nice,chętnie bym skorzystał z tej lokaty na start, ale
    jestem ciekawy jak wrażenia osób, które już założyły tam jakieś lokaty.

  • 2. Data: 2010-12-20 20:00:24
    Temat: Re: Lokaty w Idea Bank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 11:24:32 -0800, Jason Bourne napisał(a):

> [...]
    >
    > Stronka wygląda nice,chętnie bym skorzystał z tej lokaty na start, ale
    > jestem ciekawy jak wrażenia osób, które już założyły tam jakieś lokaty.

    To chyba taki getinonline tylko, że dla przedsiębiorców. W każdym bądź
    razie właściciel jest ten sam.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-12-21 09:58:40
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Przy zakładniu lokaty podwójnej do 30.000 zł
    otrzymuje sie dostęp do rachunku i podgląd
    do lokat.
    To taki sam jak OF.

  • 4. Data: 2010-12-21 10:14:16
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Gru, 10:58, "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Przy zak adniu lokaty podw jnej do 30.000 z
    > otrzymuje sie dost p do rachunku i podgl d
    > do lokat.
    > To taki sam jak OF.

    Nie taki sam, system jest niebieski, a nie fioletowy :D