  • 1. Data: 2007-07-27 06:22:01
    Temat: Polbank a limity....
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    wlasnie chcialem sobie tam zalozyc konto, ale bank ustalil jakies dziwne
    limity transakcyjne:

    max. 5000 zl przelew do innego banku w bankowosci elektronicznej
    max. 100 000 zl przez telefon
    max. 1000zl! splata kk w innym banku (jak poznaja czy przelewam na ror czy
    na rachunek kk w innym banku?)

    czy mozna je podwyzszyc?

    mialem taka sama sytuacje w Mille, >30 000 zl tylko oddzial banku i w zaden
    sposob nie dalo sie tego ominać...

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-07-27 07:29:25
    Temat: Re: Polbank a limity....
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 08:22:01 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > max. 100 000 zl przez telefon
    > max. 1000zl! splata kk w innym banku (jak poznaja czy przelewam na ror czy

    Zakładając konto zapomniałem o to spytać, z tego co ktoś wspomniał
    na grupie można to ustawić indywidualnie, tylko nie pamiętam czy przez
    telefon czy wizyta w placówce. Zadałem właśnie pytanie do helpdesku,
    więc jak odpowiedzą to tutaj podrzucę.

    Z innej beczki. Bank odpowiedział na moje pytanie odnośnie certyfikatów
    i ogólnie zabezpieczeń do konta. Nie planują żadnych haseł
    jednorazowych, smsów i tokenów zostają przy certach, tylko trwają prace
    aby można ich używać na czymś innym niż IE - Pan wspomniał o
    Firefox, więc być może i pod linuxem to ruszy. Powiem szczerze, że jak
    dorobią wsparcie dla FF to myślę nad zmianą głównego konta ;)

  • 3. Data: 2007-07-27 12:10:03
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    > max. 5000 zl przelew do innego banku w bankowosci elektronicznej

    Oczywiście, nawet do wysokości salda. Zrobiłem to w placówce, bardzo szybko
    i bez problemów.

    Pozdr

    Waldek

  • 4. Data: 2007-07-27 12:27:52
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Odpowiedź z helpdesku:

    W celu dokonania ewentualnych zmian w dziennych limitach transakcji
    zapraszamy do najbliższego oddziału Polbanku.