  • 1. Data: 2010-09-20 16:25:37
    Temat: Polbank Mocno Oszcz - brak odsetek
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Czy Wam też polbank nie naliczył odsetek za ostatnie 2 dni na Mocno
    Oszczędzającym ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-20 16:38:52
    Temat: Re: Polbank Mocno Oszcz - brak odsetek
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    A Polbank kiedykolwiek naliczał odsetki w poniedziałek?

    --
    AS

  • 3. Data: 2010-09-20 16:57:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.09.2010 18:38, Adam Sito wrote:
    > A Polbank kiedykolwiek naliczał odsetki w poniedziałek?

    Z tego co zauważyłem, czasami naliczał przed weekendem. Ale tym razem i
    u mnie, podobnie jak u AW, grosze nie spłynęły.

  • 4. Data: 2010-09-20 17:09:49
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-09-20 18:38, Adam Sito pisze:
    > A Polbank kiedykolwiek naliczał odsetki w poniedziałek?
    >
    > --
    > AS
    Nie wiem nigdy na to nie zwracałem uwagi :)
    Dzięki za wyjaśnienie

  • 5. Data: 2010-09-20 17:28:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    XYZ <j...@m...bin> writes:

    > Z tego co zauważyłem, czasami naliczał przed weekendem. Ale tym razem
    > i u mnie, podobnie jak u AW, grosze nie spłynęły.
    Wg mnie odsetki za weekend były naliczane we wtorek wieczorem)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-09-20 17:30:49
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie wiem nigdy na to nie zwracałem uwagi :)
    > Dzięki za wyjaśnienie

    Jutro rano dostaniesz odsetki za 3 dni. Ot - grecki patent.

    --
    AS

  • 7. Data: 2010-09-20 17:42:24
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:87y6aw9ve1.fsf@alfa.kjonca...

    > Wg mnie odsetki za weekend były naliczane we wtorek wieczorem)
    >
    > KJ

    Odsetki za weekend i poniedziałek pojawią się dzisiaj około
    godziny 22. Przynajmniej tak było do tej pory.

    Damian

  • 8. Data: 2010-09-21 08:16:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 19:28:54 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wg mnie odsetki za weekend były naliczane we wtorek wieczorem)

    1. Nie we wtorek a w poniedziałek wieczorem.

    2. Wyjątek jest wtedy, gdy w weekend wypada koniec miesiąca. W takim
    wypadku informatycy muszą przyjść w weekend do pracy ;) i puścić
    "zamknięcie dnia" nie czekając na poniedziałek.