  • 1. Data: 2010-09-20 08:41:33
    Temat: Nowe karty dla bankowości
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://osnews.pl/card-2-0-czyli-nowe-karty-platnicze
    -od-dynamics/

    Czyżby i w bankowości nadeszła w końcu wszech obecna era 2.0?
    Pomysły na pewno innowacyjne i niektóre wydają się być ciekawe. Czy
    jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to
    zwykle bywa, czas pokaże.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-09-20 09:12:46
    Temat: Re: Nowe karty dla bankowości
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 20 Wrz, 10:41, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    > technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to

    Bardzo ciekawe. Może tym sposobem Amerykanie ominą karty chipowe?
    Dwa największe plusy to magnetyczny pasek, który programowany jest
    tylko na czas transakcji oraz numer karty, który wyświetla się po
    podaniu pinu.

    Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

  • 3. Data: 2010-09-20 09:14:40
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 10:41, xbartx pisze:

> [...]
    > jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    > technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to

    w sumie to takie visa codesure z dodatkowymi ficzerami. poki co bardziej
    jako ciekawostka, niz odpowiedz na rzeczywiste zapotrzebowanie.

  • 4. Data: 2010-09-20 09:37:30
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tomasz [Bubon]" napisał:

    > Ciekawe ile trzyma bateria w tej karcie?

    A gdybyś przeczytał do końca?

  • 5. Data: 2010-09-20 10:27:41
    Od: konieczko <t...@o...pl>

> [...]
    > jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    > technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to

    Zajebiscie innowacyjne jak na debilnych jankesow. Do tego gruba swinia
    pierdoli glupoty, na chuj to komu jak wystarczy zwykla debetowka z
    chipem lub z PINem. Amerykanie tkwia gleboko w sredniowieczu.

  • 6. Data: 2010-09-20 12:31:22
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    > technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to

    "Karta typu Mulitaccount pozwala nam na operowanie dwoma kontami
    bankowymi za pomocą jednej karty. Na tej karcie znajdują się dwa
    przyciski, umożliwiające zmianę konta przypisanego do karty. Aktualnie
    wybrane konto sygnalizuje dioda."

    Nie bardzo rozumiem sens - zwykle posiadanie dwoch (lub wiecej ROR)
    sluzy temu zeby miec dwa (lub wiecej) niezalezne zrodla finansowania -
    najlepiej dwa rozne banki, dwa rozne systemy platnicze - jak w jednym
    cos "nie gra" to zawsze jest ten drugi, jak zgubimy karte to zawsze
    jest ta druga. Jedna karta do dwoch kont to bajer bo zajmuje mniej
    miejsca w portfelu ale traci sie duzo zalet posiadania dwoch
    oddzielnych kart ;)

  • 7. Data: 2010-09-20 13:13:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 05:31:22 -0700, BK napisał(a):

> [...]
    > ta druga. Jedna karta do dwoch kont to bajer bo zajmuje mniej miejsca w
    > portfelu ale traci sie duzo zalet posiadania dwoch oddzielnych kart ;)

    No zależy, być może komuś będzie wygodniej mieć dwa konta w różnych
    bankach ale tylko jedną kartę debetową dla nich.
    Ja jednak widzę dla niej takie rozwiązanie, że jedna karta czyli konto
    służy tylko do wypłat z bankomatów a druga tylko do płatności albo w
    sklepach albo tylko zdalnych - takie powiedzmy zabezpieczenie przez
    rozgraniczenie ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-09-20 19:25:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > jednak należy patrzeć, na to, jako na ciekawostkę czy już realną
    > technologię czekającą za rogiem? Hmmm ciężko powiedzieć i chyba, jak to

    Problem w tym, ze te karty nie rozwiazuja zadnego istniejacego problemu.
    I to nie dlatego, ze nie ma zadnych problemow.

    Zrobiliby karte chipowa z "kalkulatorem" zamiast wymyslac takie
    dziwactwa.
    Pasek moze sobie zostac, numer takze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2010-09-21 06:42:34
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 20 Wrz, 11:37, "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>
    wrote:

    > A gdybyś przeczytał do końca?

    A gdybyś wypowiadał się na temat?

  • 10. Data: 2010-09-21 07:11:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> writes:

    > A gdybyś wypowiadał się na temat?
    Przeczytaj do końca artykuł.
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.