  • 1. Data: 2010-09-20 13:00:21
    Temat: porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczędnościowym
    Od: b...@o...pl

    mam konto24.pl BZWBK założone przez allegro
    przelewy wewnętrzne 0,00 krajowe 0,50
    próbowałem założyć dużą ilość kont oszczędnościowych
    nie po to aby oszczędzać, ale aby robić 1 przelew
    krajowy miesiecznie bez prowizji. mając Np. 31 takich
    pseudo-oszczędnościówek, mam codzienne 1 przelew gratis
    mając 62 takie konta, mam codzienne 2 przelewy gratis.
    Moje potrzeby to maksymalnie 93 takie konta ale dość
    szybko natrafiłem na opór materii i odmowę założenia
    kolejnego takowego konta. Ale "ala-lokaty" zakładam...

    Czy zatem jeżeli jeden jedyny raz w miesiącu
    1) wpłacę wewnętrznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
    2) wyleję na zewnątrz ALA->InnyBank
    to moge spodziewać sie jakiejś przykrej niespodzianki?

  • 2. Data: 2010-09-20 13:17:17
    Od: b...@o...pl

    > Czy zatem jeżeli jeden jedyny raz w miesiącu
    > 1) wpłacę wewnętrznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
    > 2) wyleję na zewnątrz ALA->InnyBank
    > to moge spodziewać sie jakiejś przykrej niespodzianki?

    czy ja coś źle czytam czy BZWBK szuka debili?
    20zł za przelew internetowy do innego banku?
    i nie ma (źle czytam? nie dostrzegłem?) żadnego
    zastrzeżenia gwiazdkowego typu "nie dotyczy
    pierwszego przelewu w miesiącu".

  • 3. Data: 2010-09-20 13:38:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@o...pl> wrote in message

    > czy ja coś źle czytam czy BZWBK szuka debili?
    > 20zł za przelew internetowy do innego banku?
    > i nie ma (źle czytam? nie dostrzegłem?) żadnego
    > zastrzeżenia gwiazdkowego typu "nie dotyczy
    > pierwszego przelewu w miesiącu".

    Darmowo, to mozesz isc i wyplacic raz w miesiacu w placowce z tego tworu
    psedo-oszczednosciowego, przelewanie jest zawsze platne.
    Po co sie paprac z BZWBK i przelewami na zewnatrz, zaloz konto w innym banku
    i po sprawie. Generalnie ten bank glownie ze wzgledu na platne
    sms-potwierdzajace nie nadaje sie do wykonywania przelewow zewnetrznych. Ten
    bank tak ma i wielu miejscach zastawia pulapki, jak np. standardowo wlaczone
    platne ubezpieczenie do karty lub te oplaty do konta-ALA-LOK.(do tych lokat
    trzeba doplacac, chyba ze ktos chodzi do placowki).
    Generalnie produkty depozytowe tego banku pozycjonuja sie w obrebie oferty
    molochow typu Pekao, PKO, moze jedynie k.oszczednosciowe w GBP i EUR
    oprocentowane na 1% sa konkurencyjne w tej klasie produktow na rynku.

  • 4. Data: 2010-09-20 14:25:22
    Od: b...@o...pl

    > Po co sie paprac z BZWBK i przelewami na zewnatrz,
    > zaloz konto w innym banku i po sprawie.

    Konta w innych bankach już mam. A kasa BZWBK tuż koło domu.

    Stąd próba posiadania bezprowizyjnego ROR z bezprowizyjnymi
    przelewami w BZWBK,

    nie zamierzam w BZWBK oszczędzać, ichnie konta oszczędnościowe
    mają mi posłużyć tylko i wyłącznie do zasilania kont w innych
    lepszych bankach, do których nie mam czasu chodzić.

  • 5. Data: 2010-09-20 17:25:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-20 15:00, b...@o...pl pisze:

    > Czy zatem jeżeli jeden jedyny raz w miesiącu
    > 1) wpłacę wewnętrznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
    > 2) wyleję na zewnątrz ALA->InnyBank
    > to moge spodziewać sie jakiejś przykrej niespodzianki?

    ALA-LOKATA do tego się nie nadaje.
    Tak możesz używać zwykłego konta oszczędnościowego:
    <http://indywidualni.bzwbk.pl/oszczednosci-i-inwesty
    cje/konta/oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe.html

  • 6. Data: 2010-09-20 17:48:19
    Temat: Re: porĂłwnanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczÄ&#65533;dnoĹ&#65533;ciowym
    Od: b...@o...pl

    > ALA-LOKATA do tego siÄ&#65533; nie nadaje.

    a czy w oddziale przekształca mi Alę w zwykłe oszczędnosciowe?

  • 7. Data: 2010-09-20 18:09:11
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-20 19:48, b...@o...pl pisze:

    > a czy w oddziale przekształca mi Alę w zwykłe oszczędnosciowe?

    Nie wiem, pewnie nie. A po co przekształcać?
    Zamknij Alę i naotwieraj zwykłych oszczędnościowych,
    chociażby przez Internet.