  • 1. Data: 2010-09-20 13:07:05
    Temat: Eurobank wysłał wyciągi
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Po 10 miesiącach Eurobank wreszcie przyznał, że wyciągi elektroniczne
    nie dochodzą z ich winy. Dzisiaj otrzymałem maila wysłanego przez
    człowieka z zaległymi wyciągami z RO i KO. Łącznie ok. 480 stron...
    Niestety - dalsze wyciągi będę otrzymywał ale tylko po złożeniu
    reklamacji, ponieważ "z uwagi na błąd, w chwili obecnej nie ma
    możliwości generowania wyciągów elektronicznych (...) Zapewniamy, iż
    Bank pracuje nad rozwiązaniem ww. błędu." Jaasne, od prawie roku.

    Mój pełnomocnik ma identyczny problem z wyciągami do swojego konta.
    Złożył reklamację przypadkowo wpisując mój numer rachunku.
    Odpowiedzieli, że wyciągi dla pełnomocników nie są wysyłane, ale mimo to
    otrzymał pocztą wszystkie wyciągi do mojego konta!

    Bardzo zagadkowy to bank.

  • 2. Data: 2010-09-20 16:20:13
    Temat: Re: Eurobank wysłał wyciągi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 15:07:05 +0200, XYZ napisał(a):

    > Bardzo zagadkowy to bank.

    Z innej beczki, bo właśnie się logowałem aby wykonać przelew, to ostatnie
    odsetki dopisały mi się 17.09 i dalej echo tudzież czarna dupa ;)

    Xenocide