  • 1. Data: 2011-04-07 15:42:33
    Temat: Polak "potrafi" użyć spółkę komandytową do "legalnej pracy na czarno"
    Od: b...@o...pl

    http://forumprawne.org/prawo-spolek-handlowych/20776
    8-spolka-komandytowa-sposobem-naa-zlegalna-prace-na-
    czarnoa-nieplacenie-osobistych-dlugow.html

  • 2. Data: 2011-04-08 07:26:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    tak sobie to poczytałem i się zastanawiam, czy jest szansa aby taką cwaniarę
    wsadzić do więzienia?

  • 3. Data: 2011-04-08 07:35:18
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-07 17:42, b...@o...pl pisze:
    > http://forumprawne.org/prawo-spolek-handlowych/20776
    8-spolka-komandytowa-sposobem-naa-zlegalna-prace-na-
    czarnoa-nieplacenie-osobistych-dlugow.html

    Zawsze można zgłosić do UKS tam na pewno się bliżej przyjrzą sprawie.

  • 4. Data: 2011-04-08 14:44:49
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    8-spolka-komandytowa-sposobem-naa-zlegalna-prace-na-
    czarnoa-nieplacenie-osobistych-dlugow.html

    > Zawsze można zgłosić do UKS tam na pewno się bliżej przyjrzą sprawie.

    Cytat:
    "Ponadto wg umowy spółki jej praca traktowana jest jako "niepieniężny wkład do
    spółki". "
    Dla skarbówki nie istnieje coś takiego w komercyjnej działalności, przerabiałem to ze
    3 razy.
    Facet może podkablować do US i opisać, jak ma przedstawić dowody jaką pracę ta
    kobieta na rzecz firmy wykonuje i może podpowiedzieć skarbówce jak powinni wyliczyć
    jej wynagrodzenie :)
    Jeżeli dojdzie do kontroli i wyjdzie że firma będzie zmuszona wypłacić jej
    wynagrodzenie, to wtedy on mając nakaz komorniczy będzie mógł zająć jej powiedzmy...
    roczną pensę prezesa :)

  • 5. Data: 2011-04-08 15:20:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 16:44, Arturro pisze:
> [...]
    wynagrodzenie, to wtedy on mając nakaz komorniczy będzie mógł zająć jej powiedzmy...

    No to da jej pensję minimalną. I co?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-04-08 18:37:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Apr 2011, Liwiusz wrote:

    > No to da jej pensję minimalną. I co?

    Pewnie Skarb Państwa się ucieszy.

    Decyzja podatkowa (kiedyś nazywało to się "domiar"), z tytułu "podmiotów
    powiązanych", ustalająca zobowiązanie podatkowe w "rynkowym wymiarze".
    Poszkodowany pewnie nadal przed ścianą w postaci "no niby ukryła
    dochody, ale..."

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2011-04-08 19:01:25
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Arturro" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >wynagrodzenie, to wtedy on mając nakaz komorniczy będzie mógł zająć jej

    to po wyjaśnieniach okaże się że Pani codziennie składa długopisy w firmie.
    Na ile wycenisz robote?

  • 8. Data: 2011-04-09 07:48:07
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

> [...]
    jej wynagrodzenie :)
    wynagrodzenie, to wtedy on mając nakaz komorniczy będzie mógł zająć jej powiedzmy...

    Zapewne nie miałeś do czynienia z kontrolą skarbową ale oni mając podstawy (czyli
    stwierdzając, że np. pełniła funkcję prezesa) ustala wynagrodzenie wg najbardziej
    korzystnego dla skarbówki przeliczenia. Czyli np. jeżeli w danym regionie kraju w
    tego typu firmie standardem jest wynagrodzenie w kwocie 5000PLN brutto, ale w tej
    konkretnej firmie dyrektor ma wynagrodzenie 10 000PLN to dla prezesa powinno być
    odpowiednio większe.
    Tak kombinując mogą jej wyliczyć i 20 000PLN.
    Oczywiście jest to przykład, taki na wyobraźnie działający :)

  • 9. Data: 2011-04-09 07:53:20
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kubba Bubba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czarnoa-nieplacenie-osobistych-dlugow.html

    > to po wyjaśnieniach okaże się że Pani codziennie składa długopisy w firmie.

    Ty tak poważnie się pytasz?
    Jak tak to przeczytaj założenia w moim poście.