eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolak "potrafi" użyć spółkę komandytową do "legalnej pracy na czarno" › Re: Polak "potrafi" użyć spółkę komandytową do "legalnej pracy na czarno"
    From: "Arturro" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Polak "potrafi" użyć spółkę komandytową do "legalnej pracy na
    czarno"
    Date: Sat, 9 Apr 2011 09:48:07 +0200

    news:inn93v$t9g$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-04-08 16:44, Arturro pisze:
    >> Użytkownik "PesTYcyD"<p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:inmdrn$e8o$1@news.onet.pl...
    >>> W dniu 2011-04-07 17:42, b...@o...pl pisze:
    >>>> http://forumprawne.org/prawo-spolek-handlowych/20776
    8-spolka-komandytowa-sposobem-naa-zlegalna-prace-na-
    czarnoa-nieplacenie-osobistych-dlugow.html

    kobieta na rzecz firmy wykonuje i może podpowiedzieć skarbówce jak powinni wyliczyć
    jej wynagrodzenie :)
    wynagrodzenie, to wtedy on mając nakaz komorniczy będzie mógł zająć jej powiedzmy...
    roczną pensę prezesa :)

    > No to da jej pensję minimalną. I co?

    Zapewne nie miałeś do czynienia z kontrolą skarbową ale oni mając podstawy (czyli
    stwierdzając, że np. pełniła funkcję prezesa) ustala wynagrodzenie wg najbardziej
    korzystnego dla skarbówki przeliczenia. Czyli np. jeżeli w danym regionie kraju w
    tego typu firmie standardem jest wynagrodzenie w kwocie 5000PLN brutto, ale w tej
    konkretnej firmie dyrektor ma wynagrodzenie 10 000PLN to dla prezesa powinno być
    odpowiednio większe.
    Tak kombinując mogą jej wyliczyć i 20 000PLN.
    Oczywiście jest to przykład, taki na wyobraźnie działający :)