  • 11. Data: 2016-02-05 22:53:38
    Temat: Re: pisdzielcy okładają banki podatkami. Re: Podwyzki
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 22:43, Chris94 pisze:
    > Skąd ta informacja?

    Od wróżki?
    A co? strach po gaciach przeleciał? :-)

  • 12. Data: 2016-02-05 22:57:02
    Temat: Re: Podwyzki oplat bankowych a obowiazkowe darmowe (UE) konta
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 22:44, Joossef pisze:
    > Zauważ, że banki muszą zaoferować takie konta dopiero po wrześniu 2017.
    > Jeszcze duuużo czasu.

    Szybko zleci.
    Chcieliście UE to macie. Pora zdać sobie sprawę z której strony jest
    zagrożona demokracja, wolności obywatelskie, prawa człowieka i cała
    reszta sloganów którymi sobie kody srody gębę wycierają. :-)

  • 13. Data: 2016-02-05 23:33:53
    Temat: UE zagraża. Re: Podwyzki ...
    Od: "Rotkol" <g...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chcieliście UE to macie. Pora zdać sobie sprawę z której strony jest
    > zagrożona demokracja, wolności obywatelskie, prawa człowieka i cała reszta

    Unia Europejska zagraża tylko "dobrej demokracji", tej w wykonaniu
    PiSdzielców.
    Tak się składa, że wyjeżdżają mieszkać i pracować na Zachodzie,
    a nie w Polsce.

  • 14. Data: 2016-02-06 01:38:32
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >Od wróżki?
    >A co? strach po gaciach przeleciał? :-)

    Zabrać tym co mają...
    Już taki pomysł został zrealizowany prawie sto lat temu. Nie działa.
    Proponuję pouczyć się historii.

    A myślałem że hasło "Nie będzie panów i dziadów, będą same dziady" nie wróci
    za mojego życia...

    MichalL

  • 15. Data: 2016-02-06 04:47:25
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/06/2016 06:43 AM, Chris94 wrote:

    > Skąd ta informacja?

    Nie widzę innej możliwości, żeby budżet się jako-tako spiął.

    Pieniędzy, które w łatwy sposób można jeszcze komuś zabrać właściwie już
    nie ma. W końcu żaden polski rząd nie miał jaj jak Margaret Thatcher,
    aby się postawić górnikom i grupom uprzywilejowanym, ani jaj jak Czesi,
    aby przeciąć pępowinę łączącą państwo z Kościołem.

    A trzeba będzie poradzić sobie z:

    - 500 zł na niekażde dziecko będzie obowiązywało od stycznia 2017; w tym
    roku dopiero od kwietnia lub póżniej (więc i kosztuje odpowiednio mniej)

    - brak 7-9 miliardów z aukcji LTE w roku 2017

    - obniżenie wieku emerytalnego

    - darmowe leki dla osób po 75 roku życia

    - obniżenie podatku VAT

    - 15% CIT

    - obietnice utrzymania zatrudnienia w górnictwie

    - wzrost kwoty wolnej od podatku

    - pomoc frankowiczom

    - z "uszczelniania podatków" wyszła jak zwykle wielka kupa

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 16. Data: 2016-02-06 11:36:54
    Temat: Re: PiSdzielcy i drugi sort.
    Od: "Rotkol" <g...@o...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56b540b4$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > Proponuję pouczyć się historii.
    >
    > A myślałem że hasło "Nie będzie panów i dziadów, będą same dziady" nie

    Teraz nie ma dziadów, jest drugi sort
    i "dobra zmiana" dla PiSdzielców. Tak wymyślili PiSdzielcy.

  • 17. Data: 2016-02-06 15:14:38
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sat, 6 Feb 2016 12:47:25 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Nie widzę innej możliwości, żeby budżet się jako-tako spiął.

    Czyli krótko mówiąc, wyssałeś to sobie z palca, za jedyną podstawę mając
    pomysły Platformy Obywatelskiej obłożenia Polaków podatkiem
    katastralnym.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2016-02-06 15:20:52
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sat, 6 Feb 2016 11:36:54 +0100, Rotkol napisał(a):

    > Teraz nie ma dziadów, jest drugi sort
    > i "dobra zmiana" dla PiSdzielców. Tak wymyślili PiSdzielcy.

    Poziom Twoich wypowiedzi jest dość charakterystyczny dla elektoratu PO.

    --
    Bez pozdrowień,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2016-02-06 15:31:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:
    [...]
    > Czyli krótko mówiąc, wyssałeś to sobie z palca, za jedyną podstawę mając
    > pomysły Platformy Obywatelskiej obłożenia Polaków podatkiem
    > katastralnym.
    O podtku katastralnym to słyszałem od ~2000 roku. Więc chyba to nie do
    końca tak, że to pomysł PO :)
    KJ

    BARRY ... That was the most HEART-WARMING rendition of "I DID IT MY
    WAY" I've ever heard!!

  • 20. Data: 2016-02-06 15:32:15
    Temat: Katechizm PiSdzielców. Re: PiSdzielcy i drugi sort.
    Od: "Rotkol" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Chris94" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Poziom Twoich wypowiedzi jest dość charakterystyczny dla elektoratu PO.
    >
    > Krzysztof

    I jeszcze dość charakterystyczny dla elektoratu Niezależnej.pl, KODu, PSL,
    SLD i nie pozwalam PiSdzielcom rządzić.
    Naucz się tego na pamięć, bo to jest katechizm PiSdzielców.