  • 41. Data: 2016-05-24 11:32:13
    Temat: Re: PiSdzielcy i drugi sort.
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 11:37:17 UTC+1 użytkownik Rotkol napisał:

    > Teraz nie ma dziadów, jest drugi sort
    > i "dobra zmiana" dla PiSdzielców. Tak wymyślili PiSdzielcy.

    a wedlug Ciebie nazywac ludzi "PiSdzielec" ze wzgledu na preferencje polityczne to
    nie jest tak samo zle jak "drugi sort" w przypadku osob ktore chca sprawy krajowe
    rozwiazywac rekami innych panstw?

  • 42. Data: 2016-05-24 11:44:56
    Temat: Re: Podwyzki oplat bankowych a obowiazkowe darmowe (UE) konta
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 24.05.2016 o 11:29 Krzysiek <k...@o...pl> pisze:

    > Mi tam Alior nadal nic nie podniósł
    > (a nie mam konta "z gwarancja")

    W cytowanych przez mnie postach była mowa o obniżkach :)

    --
    Joossef

  • 43. Data: 2016-05-24 14:25:51
    Od: Marvin <n...@s...com>

    a wedlug Ciebie nazywac ludzi "PiSdzielec" ze wzgledu na preferencje
    polityczne to nie jest tak samo zle jak "drugi sort" w przypadku osob
    ktore chca sprawy krajowe rozwiazywac rekami innych panstw?

    O, nawet tutaj się pojawił jakiś trolo-sekciarz-wyznawca panującej nam
    koalicji PIS-KK...

  • 44. Data: 2016-05-24 15:36:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 May 2016 02:32:13 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > "drugi sort" w przypadku osob ktore chca sprawy krajowe rozwiazywac rekami innych
    panstw?

    Rzeczywiście, "drugi sort" to eufemizm w przypadku choćby takiego
    zaprzaństwa:
    http://niezalezna.pl/62267-nieprawidlowosci-podczas-
    wyborow-w-polsce-wysluchanie-publiczne-w-pe-na-zywo
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/575093,To-byl
    -zamach-Wysluchanie-o-Smolensku-w-Brukseli

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 45. Data: 2016-05-26 21:05:12
    Od: "Rotkol" <d...@d...pi>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    a wedlug Ciebie nazywac ludzi "PiSdzielec" ze wzgledu na preferencje
    polityczne to nie jest tak samo zle jak "drugi sort" ?

    Dlaczego uwazasz, że nazwa "PiSdzielcy" jest niewłaściwa ?
    Nazwa "spółdzielcy" też jest niewłaściwa ?