    From: Kuba <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pobieranie zapłat z zagranicy, płatnych kartą kredytową
    Date: Tue, 10 Dec 2002 18:49:57 +0100
    Sender: z...@b...onet.pl@pl58.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,
    Zamierzam rozpoczac sprzedaz licencji na wlasny program przez
    Internet. Najlepiej byloby, gdyby klienci mogli placic za licencje
    karta kredytowa a program pobierac przez siec. Mam mala, 1-osobowa
    dzialalnosc, w Polsce sprzedaja przewaznie firmom, na przelew lub za
    pobraniem. Ale przy eksporcie platnosc karta bylaby duzo prostsza.
    Prosze poradzcie, jak to zorganizowac, czy sa firmy autoryzujace (w
    miare tanio) karty przy malej liczbie transakcji ? Co polecacie,
    Polcard, eService, moze cos innego ?
    Przepraszam za moze niezbyt fachowe pytania, ale jestem informatykiem
    a nie bankowcem, choc nie ukrywam, ze jak potrzebuje kasy, to lece do
    banku :-)

    Pozdrawiam,

    Kuba