  • 1. Data: 2005-06-23 09:46:17
    Temat: przewalutowanie kredytu w BPH
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych forumowiczów robił przewalutowanie kredytu
    hipotecznego w banku BPH. Interesuje mnie kurs CHF jaki używają do
    przewalutowania oraz czy od oficjalnego oprocentowania w PLN można jeszcze
    coś wytargować?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-06-23 17:22:54
    Temat: Re: przewalutowanie kredytu w BPH
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z szanownych forumowiczów robił przewalutowanie kredytu
    > hipotecznego w banku BPH. Interesuje mnie kurs CHF jaki używają do
    > przewalutowania oraz czy od oficjalnego

    Kurs sprzedaży z dnia przewalutowania

    oprocentowania w PLN można jeszcze
    > coś wytargować?

    Marża banku dla walut jest wyższa od od marży dla PLN

    Darek