  • 1. Data: 2005-06-23 10:21:58
    Temat: Kredyt 100k - gdzie?
    Od: "piotrek" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jestem na etapie wyboru banku. Chcę wziąść na 30lat 100.000 na dokończenie
    budowy.

    Wacham się pomiędzy GE Money Bank,BOŚiem i ew. BPH.
    Czy ktoś z Was miał przykre doświadczenia z którymś z tych banków? Nie bardzo
    tez rozumiem wyliczenia rat - Bankier.pl co innego podaje, co innego sam bank.
    Czy lepiej brać kredyt z pomocą doradcy z Bankiera czy samemu walczyć z
    bankiem? Ktoś musi zapłacić za doradcę, niby ja nie płacę ale bank jakoś musi
    sobie na mnie odbić prowizje doradcy.

    PS Bankier poleca BPH... a widze, że chyba najlepiej byłoby z Bosiem sie
    dogadać.

    pozdr.
    piotr