  • 1. Data: 2012-02-19 12:20:33
    Temat: Play Online (na kartę) - czy bezpieczne dla pieniędzy
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Tak się zastanawiam, czy dostęp do banku przez Play Online,
    przez modem wpięty do komputera jest bezpieczny w sensie
    korzystania z konta bankowego. Im więcej o tym czytam w sieci
    tym mniej wiem. Niby jest szyfrowany dostęp, ale może jednak nie
    jest to aż tak bezpieczne? Konkretniej chodzi mi o mBank, via
    Firefox. Fakt, że ważne transakcje i działania wymagają tam
    kodów jednorazowych więc wygląda na bezpieczne. Jednak jest też
    sprawa wglądu w pozostałe dane, w tym np. moje dane adresowe i
    nie widzę powodu, aby je ktoś postronny oglądał. Stąd pytanie o
    bezpieczeństwo jako takiego dostępu do banku.

    Może ktoś ma to zagadnienie już sensownie poukładane w głowie i
    podzieli się tą wiedzą, bo ja się już pogubiłem.

  • 2. Data: 2012-02-19 14:40:03

    Jeśli złamiesz zabezpieczenia szyfrowanej sieci 3G - pseudo 4g w play :)
    Później AES256 to tak podejrzysz sobie :)

    Zainstaluj Microsoft Security Essentials&#8203; na legalnym windows i nie instaluj
    pirackiego syfu i nic Ci nie grozi.