  • 1. Data: 2012-02-19 13:07:38
    Temat: synec aliora
    Od: Ra <r...@g...pl>

    chyba nie było
    http://www.pb.pl/2557697,42330,synec-aliora-czyli-na
    rodziny-nowej-jakosci

    nie dałem rady przeczytać do końca

  • 2. Data: 2012-02-19 14:43:02
    Temat: Re: synec aliora
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i pewno za darmo *, *5zł za coś**, **jako coś to jeszcze Xzł za coś?

  • 3. Data: 2012-02-19 15:15:42
    Od: W <w...@w...pl>

    Ra wystukał, co następuje:

    > chyba nie było
    > http://www.pb.pl/2557697,42330,synec-aliora-czyli-na
    rodziny-nowej-jakosci

    > nie dałem rady przeczytać do końca

    o bobrze: "W ogóle system jest inteligentny"

  • 4. Data: 2012-02-19 20:55:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Feb 2012 14:07:38 +0100, Ra <r...@g...pl> wrote:

    >chyba nie było
    >http://www.pb.pl/2557697,42330,synec-aliora-czyli-n
    arodziny-nowej-jakosci

    "W IND klient może jednak harmonogram wpłat umieścić na facebooku,
    żeby znajomi wiedzieli o podjętych przez nas wyzwaniach"

    Siedze zszokowany :) Co kogo z moich znajomych mialoby obchodzic ile
    odkladam i na co. W ogole moze te wykresy pokazywane przy robieniu
    przelewu na biezaco na fejsbuk wrzucac? ;)

    WAM

  • 5. Data: 2012-02-19 22:46:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    WAM napisał(a) :

    narodziny-nowej-jakosci

    > "W IND klient może jednak harmonogram wpłat umieścić na facebooku,
    > żeby znajomi wiedzieli o podjętych przez nas wyzwaniach"

    Nieeee, no nie wierzę. Normalnie nie wierzę. Alior już tak cienko
    przędzie, że zatrudnia dwunastolatków zafascynowanych twarzoksiążką?
    Nie wierzę, że ktoś z IQ wyższym od IQ średnio uzdolnionego chomika
    chciałby umieszczać na FB informacje o swoich operacjach
    finansowych. Jaki bank, taka funkcjonalność :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-02-20 07:47:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 19 Feb 2012 23:46:28 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie wierzę, że ktoś z IQ wyższym od IQ średnio uzdolnionego chomika
    > chciałby umieszczać na FB informacje o swoich operacjach finansowych.

    Za oceanem był (jest? nie wiem, nie pamiętam adresu) taki serwis a la
    Twitter czy inny Foursquare, na który ludzie wrzucali swoje transakcje
    kartami płatniczymi: ile, gdzie, za co.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2012-02-20 08:01:03
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jhru44$2ga$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > chciałby umieszczać na FB informacje o swoich operacjach
    > finansowych. Jaki bank, taka funkcjonalność :-D

    nikt chyba lepszego komentarza nie napisze ;-)
    aczkolwiek wierzę, że takich chomików znajdzie się cała masa.

    yossarian

  • 8. Data: 2012-02-20 10:23:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 23:46:28 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > wierzę, że ktoś z IQ wyższym od IQ średnio uzdolnionego chomika chciałby
    > umieszczać na FB informacje o swoich operacjach finansowych. Jaki bank,

    Takie czasy teraz, że wszystkim trzeba się "dzielić" a niekiedy wręcz
    epatować ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-02-20 10:32:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Takie czasy teraz, że wszystkim trzeba się "dzielić" a niekiedy wręcz
    > epatować ;)

    Dojdzie do tego, że otworzą jakiś kierunek studiów typu "badania nad
    fejsbukizacją życia". Doktoraty z tego będą powstawać. Instytuty się
    potworzą. Takie jak u Zajdla (Instytut Badań Klucza).

    Na razie w polskim Sejmie powołało się ciało, które ma się zająć zbadaniem
    co to właściwie jest ten wolny rynek i jakimi ustawami go najlepiej
    prawidłowo uformować:
    http://wolnyrynek.org/

  • 10. Data: 2012-02-20 22:00:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

    > Dojdzie do tego, że otworzą jakiś kierunek studiów typu "badania nad
    > fejsbukizacją życia". Doktoraty z tego będą powstawać. Instytuty się
    > potworzą. Takie jak u Zajdla (Instytut Badań Klucza).

    Ejże zaraz, jeśli mnie pamięć nie myli, to oni w tym instytucie naprawdę
    badali jak klucz działa... :-)

    --
    MiCHA