  • 11. Data: 2013-02-21 10:16:24
    Temat: Re: Platnosci zblizeniowe, bezpieczenstwo wg bankow
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kg3i6e$7ac$...@d...me

    > Jutro będę testował wykastrowanego Meastro z Mille, Sync już skutecznie zamilkł w
    eterze. Wystarczy 2-3mm nacięcie żyletką, nie
    > widać żadnej

    Przecież SynCowa służy wyłącznie do płacenia w necie -- aby dostać cofkę.
    Jaki sens ma nacinanie? BTW -- kiedyś leczono schizofrenię poprzez nacinanie
    płata mózgu -- pacjenci umierali, ale choroba ustępowała... ;)

    > ingerencji w kartę, a cel osiągnięty. Do końca tygodnia wrzucę fotki z zaznaczonym
    miejscem gdzie ciąć ;)

    http://teledyski.info/teksty/key-teksty-id_akcja-prz
    emyslaw-gintrowski,damastes-z-przydomkiem-prokrustes
    -mowi,tekst-piosenki___.php.html

    Pacjenci umierali ale im więcej ginęło
    Tym bardziej byłem pewny że badania moje są słuszne
    Cel był wzniosły postęp wymaga ofiar

    Damastes -- chciał zrównać ludzi... Psychiatrzy -- chcieli wyleczyć...
    [biskupi -- chcieli zbawić nieśmiertelne ludzkie dusze...
    osa -- chce usprawnić pracę pseudobanku... zaś ja -- naciąłem
    się ;) nieraz na różne obietnice i proroctwa...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-02-21 11:30:07
    Od: Elite Hunting <b...@g...ru>

    > Damastes -- chciał zrównać ludzi... Psychiatrzy -- chcieli wyleczyć...

    Ciebie nie udało się wyleczyć.

  • 13. Data: 2013-02-21 12:44:23
    Od: Doman <b...@g...ru>

  • 14. Data: 2013-02-21 18:46:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-20 23:21, osa pisze:
> [...]
    > zamilkł w eterze. Wystarczy 2-3mm nacięcie żyletką, nie widać żadnej
    > ingerencji w kartę, a cel osiągnięty. Do końca tygodnia wrzucę fotki z

    Karta Maestro z Mille testowana dziś na dwóch terminalach z wynikiem
    pozytywnym: milczy jak grób ;)

    Poniżej skany karty Maestro Millenium i MasterCard Alior Sync z
    zaznaczonym cięciem (skan robiony od strony cięcia).

    http://img690.imageshack.us/img690/1480/syncmille.jp
    http://imageshack.us/photo/my-images/690/syncmille.j
    pg

  • 15. Data: 2013-02-21 23:40:19
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Maruda wrote:

    > A ja proponowałbym zrobić galerię zdjęć tych wszystkich kart z
    > uwidocznieniem "gdzie zrobić dziurkę". Chyba prościej. Pokażmy bankom
    > duży palec.

    Nie trzeba dziurawic.
    Jak sie sraczka w mediach zaczela, to nawet a mbąku juz 'da sie'
    zablokowac transakcje bezstykowe.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2013-02-21 23:57:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-21 23:40, Rafał Grzelak pisze:
    > Jak sie sraczka w mediach zaczela, to nawet a mbąku juz 'da sie'
    > zablokowac transakcje bezstykowe.

    Da się wyłączyć wszystkie transakcje OFFLINE (stykowe i bezstykowe).
    Transakcje paypassem/paywaywem będą działać nadal, tyle że ONLINE.

  • 17. Data: 2013-02-27 23:19:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 5125d9a8$0$1316$6...@n...neostrada.pl

    > Tutaj moja Mille-DK nieco prześwietlona, zdjęcie robione byle-czym, więc

    Czym została tak ładnie prześwietlona?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'