  • 1. Data: 2013-02-20 11:07:17
    Temat: BGŻOptima spamuje
    Od: luc <b...@g...net>

    Znów SMS, że w systemie wiadomość następującej treści:

    ==================================
    Informujemy, że z dniem 20.02.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie lokat terminowych
    BGŻOptima.
    Szczegóły oprocentowania lokat zakładanych i odnawianych od tego dnia przedstawiamy
    poniżej.

    Rachunki Lokat Terminowych w złotych prowadzone w ramach Kont BGŻOptima:

    Lokaty dostępne w ofercie:
    1. Lokata standardowa, 3 Miesiące - 4,0%
    2. Lokata elastyczna, 6 Miesięcy - 4,2%/3,8%
    3. Lokata standardowa, 12 Miesięcy, 4,4%

    Produkt niedostępny, dotyczy wyłącznie odnowień:
    1. Lokata Jednodniowa - 3,0%
    2. Lokata standardowa, 6 Miesięcy - 4,2%
    ==================================

    Razem (PLN): 0,00

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-02-20 11:18:35
    Temat: Re: BGŻOptima spamuje
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-20 11:07, luc pisze:
    > Znów SMS, że w systemie wiadomość następującej treści:

    dzięki, mogę sobie więc odpuścić sobie logowanie do serwisu optimy ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-02-20 11:34:41
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 11:18:35 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > dzięki, mogę sobie więc odpuścić sobie logowanie do serwisu optimy ;-))

    Pro publico bono, czy jakoś tak ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-02-23 16:20:17
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >
    > Produkt niedostępny, dotyczy wyłącznie odnowień:
    > 1. Lokata Jednodniowa - 3,0%
    > 2. Lokata standardowa, 6 Miesięcy - 4,2%

    u mnie juz tam jest również takie same saldo. i widzę, że nie zanosi się na
    szybki comeback.
    nachapali klientów, to myślą, ze przyszedł czas na żniwa? że nie wycofamy
    środki?
    puk...puk... jest tam kto?