  • 1. Data: 2013-02-20 11:42:06
    Temat: podziękowanie za 1%PIT
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    temat tylko pośrednio związany z bankowością, bo
    to nie my zlecamy przelewy, tylko urzędy skarbowe

    w odpowiedniej rubryce PIT podajemy KRS obdarowanej
    instytucji, a w jednej z kolejnych: nieobowiązkowo
    swoje dane, takie jak email czy nr komórki.

    czy ktoś z Was dostał email z podziekowaniem?

  • 2. Data: 2013-02-20 23:08:25
    Temat: Re: podziękowanie za 1%PIT
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Sebastian" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    =========================
    a czy obdarowane instytucje dostają info ile kto dał? IMO nie, ale mogę się
    mylić. zresztą wolałbym żeby moje dane nie były przekazywane. moja żona raz
    kupiła jakieś kartki świąteczne i teraz nei może sie opędzić od przesyłek z
    prośbą o wsparcie z przeróżnych instytucji. rozpączkowało strasznie.

    pzdr

  • 3. Data: 2013-02-21 12:20:23
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > czy ktoś z Was dostał email z podziekowaniem?

    Kiedys kartke dostalem od jednej OPP
    i przyznam, ze wtulwilem sie z deka,
    bo nie na to dawalem 1%.