  • 21. Data: 2002-05-30 15:38:47
    Temat: Re: Płatność kart ą w systemie PolCard
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 30, 2002 at 02:33:13PM +0200, Marcin F wrote:

    > to nie ja, to Hubert :)))

    Nie krepuj sie, Ty tez mozesz ;-)

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-05-30 16:49:53
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > W Wawie na dole w WGK w skelpach komputerowych mowia od razu, ze jak sie
    > placi karta to pobieraja 1,5% wiecej, bo im tyle zabieraja, wiec zeby leciec
    > na gore do bankomatu...

    A ja w tym momencie mówię, że albo dadza mi 1.5% mniej, albo dzwonię do
    e-serwisu oraz PIH.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-06-02 16:49:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > A ja w tym momencie mówię, że albo dadza mi 1.5% mniej, albo dzwonię
    do
    > e-serwisu oraz PIH.

    A dlaczego do PIHu?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 24. Data: 2002-06-03 07:31:24
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Maciej Loret <m...@p...com> wrote:

    > do

    > A dlaczego do PIHu?

    A to dlatego, że nie można robić zwyżek od cen towarów podanych w
    publicznej ofercie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 25. Data: 2002-06-03 12:51:49
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    Przepraszam, ze milczalem, ale wybylem na "dlugi" weekend.

    > gdzies juz kiedys ktos rzucil ze do firmowych.... ale na stronie Citka
    > zdjecie wyglada na VC wiec pieron go wie

    Byc moze to wlasnie ja o tym pisalem. Dostalem do konta firmowego 2 karty
    VE CitiBusiness na kazda po 5.000 PLN. A na stronie City rzeczywiscie
    wciaz ich nie ma. Ma toto termin rozliczenia 25. miesiaca i w ciagu 4 dni
    roboczych musza sie znalezc pieniazki na koncie, by sobie pobrali.
    Rozliczenie wysylaja dopiero po dluzszym czasie.
    Dzieki wszystkim za rady - bede reklamowal!

    pozdrawiam
    Hubert

  • 26. Data: 2002-06-05 17:03:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > A to dlatego, że nie można robić zwyżek od cen towarów podanych w
    > publicznej ofercie.

    Czy moglbys podac podstawe prawna?
    Jesem ciekaw, bo jakis czas temu opisywalem na grupie problem z pewnym
    biurem podrozy, ktore zazadalo 2,5% prowizji przy platnosci karta.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 27. Data: 2002-06-05 18:00:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 07:03:26PM +0200, Maciej Loret wrote:

    > Witam.

    > Czy moglbys podac podstawe prawna?
    > Jesem ciekaw, bo jakis czas temu opisywalem na grupie problem z pewnym
    > biurem podrozy, ktore zazadalo 2,5% prowizji przy platnosci karta.

    Na pewno podstawa moze byc umowa merchant-aklajer. Czy w srodku jest
    pih? IMO nie.

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-06-10 10:52:18