  • 1. Data: 2002-01-07 09:59:36
    Temat: WAP mBanku w Motoroli T192
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Od paru dni uzywam Motoroli T192 (WAP przez GPRS) i nie udalo mi sie
    dostac do serwisu WAP mBanku. Mam skonfigurowany profil zgodnie
    z wytycznymi Plus GSM i wszelkie mozliwe serwisy WAP mi dzialaja
    (Inteligo tez), z wyjatkiem mBanku. Proba wejscia na strone wap.mbank.com.pl
    konczy sie komunikatem "Requested service is
    unavailable" (podobnie zreszta bylo na Nokii 6250 - czy ktokolwiek
    wchodzi na ten adres?). Doswiadczalnie udalo mi sie wejsc na strone
    (na Nokii 6250) mbank.com.pl, ale na Motoroli T192 otrzymuje komunikat
    "Your client is not allowed to access the requested object". Na moje oko i
    wyczucie, serwer rozroznia przegladarke WWW od telefonu WAP na
    podstawie naglowka User-Agent i nie rozpoznaje mojego telefonu. :-(

    Porzadkujac, mam takie pytania:
    - z jakie adresu korzystacie (wap.mbank.com.pl czy mbank.com.pl)?
    - czy komukolwiek udaje sie korzystac z mBanku przez Motorole T192,
    a jesli tak to z jaka konfiguracja?
    - jakiekolwiek rady, sugestie?

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 2. Data: 2002-01-07 16:41:56
    Temat: Re: WAP mBanku w Motoroli T192
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    To moze prostsze pytanie - czy ktokolwiek, jakimkolwiek telefonem
    korzysta z serwisu WAP mBanku? Jesli tak, to na jaki adres wchodzi?

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 3. Data: 2002-01-07 16:45:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Tatar" <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    > To moze prostsze pytanie - czy ktokolwiek, jakimkolwiek telefonem
    > korzysta z serwisu WAP mBanku? Jesli tak, to na jaki adres wchodzi?

    No, to prosta odpowiedz ;). Zeby skorzystac z WAP w mBanku musisz
    skonfigurowac telefon tak jak to jest opisane na
    http://info.mbank.com.pl/modele.html

    Maciej

  • 4. Data: 2002-01-07 17:43:51
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał...
    > No, to prosta odpowiedz ;). Zeby skorzystac z WAP w mBanku musisz
    > skonfigurowac telefon tak jak to jest opisane na
    > http://info.mbank.com.pl/modele.html

    To nie jest odpowiedz na moje pytanie. Wspomniane strony czytalem
    wczoraj i dzisiaj po kilka razy. Ja jednak juz nie wierze w podawane
    tam informacje (bolesnie doswiadczony). Chyba, ze znajda sie inni
    uzytkownicy, ktorzy maja dokladnie taka konfiguracje jak tam podana
    (w tym strona glowna wap.mbank.com.pl) i im dziala. I o to wlasnie
    pytalem (odpowiedzi moga byc na mojego priva, zeby nie zasmiecac grupy).

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 5. Data: 2002-01-07 21:08:49
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

> [...]
    > (w tym strona glowna wap.mbank.com.pl) i im dziala. I o to wlasnie
    > pytalem (odpowiedzi moga byc na mojego priva, zeby nie zasmiecac grupy).

    Ale w co nie wierzysz????? W istnienie dialupu obslugiwanego bezposrednio
    przez mBank?

    M.

  • 6. Data: 2002-01-08 00:33:16
    Od: "Kozak" <b...@m...bipnet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    <big ciach>
    > Ale w co nie wierzysz????? W istnienie dialupu obslugiwanego bezposrednio
    > przez mBank?

    Już nie trzeba się łączyć przez ich dialupa - można skorzystać z numerów
    oferowanych przez poszczególnych dostawców (opis konfiguracji na stronach
    mBanku http://info.mbank.com.pl/wap.html ). Uwaga - to nie są typowe numery
    dostępowe do wapu, ale do Internetu (tzn. normalnie używane przy łączeniu
    się z Internetem przez normalny komputer podpięty do komórki, a nie
    wbudowaną przeglądarkę wapowską) i to musi być dokładnie jeden z tych
    numerów - normalna, standardowa konfiguracja wapa oczywiście nie działa. O
    łaczeniu sie przez GPRS też można tylko pomarzyć. Ustawienie wszystkiego
    tak, żeby działało to trochę czasu i cierpliwości - mBank to nie Inteligo
    gdzie wystarczy w jakikolwiek sposób wejść na ich wapowską stronę, nawet w
    emulatorze. Cieszmy się, że już chociaż nie trzeba przez ich własny numer
    się łączyć. U mnie ostatecznie wszystko działa, telefon to Siemens S35,
    adres strony http://wap.mbank.com.pl (ale sam adres nic Ci nie da,
    konfiguracja musi być dokładnie taka jak chce mBank).

    --
    Pozdrowienia
    Darek Rzońca

  • 7. Data: 2002-01-12 18:40:24
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Tomasz Tatar" <t...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > (w tym strona glowna wap.mbank.com.pl) i im dziala. I o to wlasnie
    > pytalem (odpowiedzi moga byc na mojego priva, zeby nie zasmiecac grupy).

    Ja korzystam z nokii6210, ale i tak uwazam ze mbank kiche z WAP odwala...

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu