  • 1. Data: 2002-01-07 09:45:44
    Temat: Czy dobrze widzę
    Od: "Piotr Markiewicz" <p...@p...pl>

    że pko bp superkonto jest osobnym rachunkiem od "normalnego"? jeśli tak to
    nie się wypchają

    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-07 11:10:30
    Temat: Re: Czy dobrze widzę
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Markiewicz"
    > że pko bp superkonto jest osobnym rachunkiem od "normalnego"? jeśli tak
    > nie się wypchają

    superkonto to jest wg wiekszości rachunek "normalny" ;-)))
    a ten nienormalny nazywa sie e-superkonto i jest w oddziale w Bydgoszczy
    jeden od drugiego działają niezależnie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-08 09:16:09
    Od: "Piotr Markiewicz" <p...@p...pl>

> [...]
    >
    > superkonto to jest wg wiekszości rachunek "normalny" ;-)))
    > a ten nienormalny nazywa sie e-superkonto i jest w oddziale w Bydgoszczy

    upssssssss masz rację oczywiście chodziło mi o e-superkonto, ale skoro tak
    jest to na drzewo

    Piotr