  • 1. Data: 2002-01-07 10:26:11
    Temat: Bph Sezam leży i kwiczy ....
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    System Sez@m http

    Przepraszamy, ale serwer jest w tym momencie nieosiągalny.

    Proszę spróbować później.

    Godzina 11,24

  • 2. Data: 2002-01-07 11:07:50
    Temat: Re: Bph Sezam leży i kwiczy ....
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jaca"
    > Przepraszamy, ale serwer jest w tym momencie nieosiągalny.
    >
    > Proszę spróbować później.
    >
    > Godzina 11,24

    o 11:58 już było OK - zaczęły wreszcie chodzić przelewy - zrobiłem testowy
    na inteligo z nowym IBANowym podaniem numeru i zobaczymy kiedy dojdzie
    w operacjach z dnia bieżącego tego przelewu nie widać, salda też nei
    pomniejszył
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-07 17:52:00
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaca" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    > System Sez@m http
    >
    > Przepraszamy, ale serwer jest w tym momencie nieosiągalny.
    >
    > Proszę spróbować później.
    >
    > Godzina 11,24

    u mnie dziala od wczoraj, a pewnie cache'a nie wyczysciles :)