  • 1. Data: 2006-06-03 09:15:31
    Temat: Płatność kartą w Leader Price
    Od: "calta" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam zwyczaj płacenia za zakupy kartą kredytową, bądź debetową. Jakież było
    moje zdziwienie, kiedy na wykazie operacji na moim rachunku za m-c maj zostały
    ujęte wszystkie transakcje dokonane w takich sklepach jak Tesco, Carffour czy
    Real, natomiast brak było obciążenia za zakupy w LEADER PRICE. Chodzi o 6
    transakcji pomiędzy 10 a 25 maja. Nigdy wcześniej nie kupowałam w sklepach tej
    sieci, nigdy też nie zdarzyło się, by tego typu płatności nie zeszły mi z
    rachunku. Czy ktoś z was miał podobne doświadczenia dot. płatności kartą w
    Leader Price?

  • 2. Data: 2006-06-04 07:47:20
    Temat: Re: Płatność kartą w Leader Price
    Od: Jacek <j...@x...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 09:15:31 +0000 (UTC), calta napisał(a):

> [...]
    > rachunku. Czy ktoś z was miał podobne doświadczenia dot. płatności kartą w

    Płaciłem w maju 2 razy (19 i 25 maj) w Leader Price w Łodzi, karta mBank.
    Bez problemu. Transakcje rozliczone następnego dnia.
    Pozdr

  • 3. Data: 2006-06-04 19:51:51
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    Jacek napisał(a):

    > Płaciłem w maju 2 razy (19 i 25 maj) w Leader Price w Łodzi, karta mBank.
    > Bez problemu. Transakcje rozliczone następnego dnia.
    > Pozdr

    Hey!

    Wlascicielem kazdego Leader Price-a moze byc inna firma - wiec sama
    sobie wybiera bank posredniczacy w platnosciach karta. Dlatego musisz
    zapytac osoby realizujace platnosci w danym sklepie o wystepowanie
    podobnych sytuacji.

    pzdr.