  • 1. Data: 2003-07-24 08:04:41
    Temat: płatność kartą w internecie
    Od: "szymon" <s...@p...icn.FUCKSPAMpl>

    Witam,

    zastanawiam się nad zakupem czegoś za granicą. Wchodzi w grę tylko płatność
    kartą. Mam tu kilka pytań:

    1) Czy jeśli jest mowa o płatności "Credit card", to chodzi tylko o karty
    kredytowe? Bo ja mam tylko taką zwykłą do bankomatu...
    2) Czy w banku można ustalić limit transakcji kartą w przypadku transakcji
    przez internet? Jak się zabezpieczać?
    3) Czy jest może gdzieś strona poświęcona problemom w tym rodzaju, a może
    jakieś FAQ grupy (jeśli jest coś tam na ten temat)?

    pozadrawiam,
    --
    Szymon Bednarczyk

  • 2. Data: 2003-07-24 08:19:01
    Temat: Re: płatność kartą w internecie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "szymon" <s...@p...icn.FUCKSPAMpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3) Czy jest może gdzieś strona poświęcona problemom w tym rodzaju, a może
    > jakieś FAQ grupy (jeśli jest coś tam na ten temat)?

    załóż konto inteligo utrzymuj tam tylko kwotę jaką chcesz zapłacić i płać
    kartą inteligo

    najniższe koszty, najwyższe bezpieczeństwo

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-24 10:01:40
    Od: "TomB\(raider\)" <b...@p...onet.pl>

    Zakładasz konto w mBanku, zamawiasz eKartę (VISA) i płacisz nią w
    Internecie. Limit i środki dostępne na eKarcie ustalasz sam. Wypróbowane.
    :-)

    Pozdr
    TomB(raider)

  • 4. Data: 2003-07-24 11:04:51
    Od: n...@p...onet.pl

    > Zakładasz konto w mBanku, zamawiasz eKartę (VISA) i płacisz nią  w
    > Internecie. Limit i środki dostępne na eKarcie ustalasz sam. Wypróbowane.
    > :-)

    Nie jest ażtak różowo, poczytaj:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=798
    09&t=79809&v=f
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=800
    57&t=80057&v=f

  • 5. Data: 2003-07-24 18:39:14
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > 1) Czy jeśli jest mowa o płatności "Credit card", to chodzi tylko o karty
    > kredytowe? Bo ja mam tylko taką zwykłą do bankomatu...

    chodzi o wszelkie wypukle lub elektroniczne ze zdefioniowana taka
    mozliwoscia (np inteligo lub ekarty)

    > 2) Czy w banku można ustalić limit transakcji kartą w przypadku transakcji
    > przez internet? Jak się zabezpieczać?

    zazwyczaj nie - np ekarta mbanku do nic nie warty szajs (oczywiscie mbankowi
    pretorianie zaraz powstaną i zaczna wrzeszczec) - ja pisze swoje zdanie i
    ono wlasnie takie jest - bo co z tego ze wyzerujesz sobie konto ekarty,
    jesli kochany mbank i tak wezmie ci gotoweczke z ekonta, choc nie miales na
    to zadnej ochoty

    Jest PROJEKT ! powstal i jest realizowany chyba w niemczech, zeby utworzyc
    tzw 3D fukcjonalnosc, czyli wlasnie niezalezne limity dla trans interetowych
    (czyli dodatkowa informacja na karcie- to w skrocie), ale na to trzeba
    poczekac jeszcze kilka lat :-)) do tego czasu tak na prawde - limit
    interetowy = to limit twojego konta/karty

    Mala porada - nie kupuj jesli nie mozesz zaplacic, nie plac, jesli nie masz
    100% pewnosci

    to wszystko a i tak bez gwarancji :-) czyli musisz liczyc na zwykla ludzka
    uczciwosc - serio jest jej jeszcze sporo ! ale i bądż przygotowanym, ze
    jesli co do czego - to dokonany zakup/płatność - musi miescic sie w twoich
    wyobrazeniach straty - czyli jesli bardzo sie boisz i nie masz pewnosci - to
    po prostu idz do sklepu/hurtowni i tam zrealizuj swoja potrzebe ! a nie
    przez internet
    Ja dokonalem kilkunastu tranzakcji internetowych i zostalem 1 raz oszwabiony
    (na polskim allegro zreszta) suma strat okolo 150 zl - wiec na szczescie nie
    powalila mnie na kolana :-) za wieksze kwoty kupowalem w stanach i bylem
    zadowolony - czego i Tobie zycze
    ps
    ja do zakupow internetowych uzywam karty kredytowej - mam ja m.in. wlasnie
    do tego celu

  • 6. Data: 2003-07-24 21:28:47
    Temat: Odp: płatność kartą w internecie
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bfob43$2vd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > FAQ grupy:
    >
    > http://www.faq4pbb.prv.pl/
    >
    > MichalL

    no ty to z zegarem już mocno przesadziłeś, pomysłowy Dobromir

  • 7. Data: 2003-07-24 22:34:24
    Od: f...@o...pl

> [...]
    > 3) Czy jest może gdzieś strona poświęcona problemom w tym rodzaju, a może
    > jakieś FAQ grupy (jeśli jest coś tam na ten temat)?

    Ton twoich pytan jest taki jakbys w trakcie ich pisania walil konia...Zenujace!

  • 8. Data: 2003-07-25 10:05:53
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    FAQ grupy:

    http://www.faq4pbb.prv.pl/

    MichalL

  • 9. Data: 2003-07-25 11:42:30
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > no ty to z zegarem już mocno przesadziłeś, pomysłowy Dobromir

    przepraszam, to tylko awaria

    MichalL