  • 1. Data: 2003-07-24 07:24:25
    Temat: Kredyt mieszkaniowy do 100% ??
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Witam,

    kupuje dom za 130, ale na spolke raze mz bratem (czyli moje 65.000),ale
    pozyczone wiec szukam
    kredytu mieszkaniowego na refinansowanie (cel chyba nie zmienia ceny
    kredytu) 100% moich wkladow (no moze 60.000)

    w PKO BP bylem i niby 80% ale skoro calosc ma wieksza wartosc to nawet
    100% - nie ma problemu (wystarczy zgoda wspolwlasciciela, czyli mojego brata
    do obciazenia hipoteka calosci - nie ma problemu)

    ale np. w KB tylko do 60% i nie wazne, ze hipoteka na calosc i jest to w
    sumie tylko 30% calosci ...

    skad takie roznice ?? (bo kredyt w KB jest troche tanszy)

    (kredyt biore w PLN na 15lat raczej stale raty :-( , w PKO BP teraz 7,39%
    + 2% prowizji) - moze gdzies taniej ??

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-07-24 07:43:52
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy do 100% ??
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > skad takie roznice ?? (bo kredyt w KB jest troche tanszy)
    >
    > (kredyt biore w PLN na 15lat raczej stale raty :-( , w PKO BP teraz

    stanowczo polecam przejrzec oferte Multibanku..... zastanow sie moze nad
    kredytem w CHF.... ZTCP oprocentowanie to jakieś 3,9% albo nawet mniej

    crossmen

  • 3. Data: 2003-07-24 08:55:53
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "crossmen" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > stanowczo polecam przejrzec oferte Multibanku..... zastanow sie moze nad
    > kredytem w CHF.... ZTCP oprocentowanie to jakieś 3,9% albo nawet mniej

    raczej PLN !! a co do splaty w CHF to zakup kredytu po cenie skupu czy
    sprzedazy CHF i jak splata ??

  • 4. Data: 2003-07-24 13:15:00
    Od: "KUB" <k...@t...USUN_TO.pl>

> [...]
    brata
    > do obciazenia hipoteka calosci - nie ma problemu)

    Witam !
    Kupuje mieszkanie do spółki z drugą osobą. Biorę kredyt w Kredyt Banku na
    swoją część wkładu.
    Bank zarządał zgody współwłaściciela na obciażenie hipoteką całości
    mieszkania (jest to zrozumiałe).
    Ale bank wymaga aby ta zgoda została wyrażona notarialnie. Czy to normalne
    ??

    KUB'a

  • 5. Data: 2003-07-24 13:38:44
    Od: s...@b...pl

    Witam,

> [...]

    >skad takie roznice ?? (bo kredyt w KB jest troche tanszy)

    > (kredyt biore w PLN na 15lat raczej stale raty :-( , w PKO BP teraz 7,39%

    Minimalna prowizja PKO BP to 1% ty dostałeś 2% bo pewnie nie masz u nich
    konta ROR
    W KB oprocentowanie nie jest uzależnione od posiadania wcześniej u nich
    rachunku więc dostałeś niższe oprocentowanie.
    W KB też powinieneś dostać kredyt na 80% ale wtedy oprocentowanie
    będzie 6,86% dla 60% oprocentowanie będzie 6.36%.
    To czy te 60% będzie od 130 czy od 65 zależy prawdopodobnie od tego
    czy ty bierzesz sam kredyt czy wspólnie z bratem.
    Wcale bym się nie zdziwił gdybyś w innym oddziale (zarówno KB jak i PKO BP)
    uzyskał inną informację na ten temat.
    W obydwu bankach rozpatrzenie wniosku kredytowego jest za darmo
    więc możesz złożyć dwa wnioski i czekać.
    Rozpatrzenie wniosku wymaga sprawdzenia z obowiązującymi procedurami
    i czasami decyzje różnią się od tych które udzieliła nam pani w informacji.

    W KB na pewno możesz wziąć kredyt wspólnie z bratem i wtedy
    dostaniecie 60% z 130 przy oprocentowaniu 6.36%.

    Pozdrawiam
    SJ

  • 6. Data: 2003-07-25 06:50:07
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "KUB" <k...@t...USUN_TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkania (jest to zrozumiałe).
    > Ale bank wymaga aby ta zgoda została wyrażona notarialnie. Czy to normalne
    no a jak ?? normalny zapis w hipotece ze wspolwlasciciel wyraza zgode i
    hipoteka obciazona na calosci ...

  • 7. Data: 2003-07-25 06:51:54
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    informacji.

    > W KB na pewno możesz wziąć kredyt wspólnie z bratem i wtedy
    > dostaniecie 60% z 130 przy oprocentowaniu 6.36%.

    To wiem, lae zdolnosc mam tylko ja ...
    i kredyt biore z zona na moja czesc .... i dzwonilem 2 razy do KB i na
    refinansowanie podobno tylko 60% ....

  • 8. Data: 2003-07-25 09:14:33
    Od: "KUB" <k...@t...USUN_TO.pl>

    > no a jak ?? normalny zapis w hipotece ze wspolwlasciciel wyraza zgode i
    > hipoteka obciazona na calosci ...

    Niezrozumieliśmy się.
    To, że musi być zapis w hipotece że współwłaściciel wyraża zgodę na jej
    obciążenie jest oczywiste.
    Bank żąda takiego oświadczenia notarialnego od współwłaściciela jeszcze
    zanim zostanie podpisana umowa kredytowa.

    KUB'a

  • 9. Data: 2003-07-25 10:08:18
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

> [...]
    > Bank żąda takiego oświadczenia notarialnego od współwłaściciela jeszcze
    > zanim zostanie podpisana umowa kredytowa.

    jaki bank ??
    kredyt na zakup czy refinansowanie ??
    w PKO BP w czasie skladania wniosku wystarczy ponoc oswiadczenie zwykle
    tylko ...
    .. ale potem chyba jednak musi byc notarialnie ...

    a jak wyglada wyplata kredytu ??

  • 10. Data: 2003-07-25 10:27:51
    Od: "KUB" <k...@t...USUN_TO.pl>

> [...]
    > tylko ...
    > .. ale potem chyba jednak musi byc notarialnie ...

    Kredyt Bank O/Kraków
    Kredyt na zakup mieszkania u dewelopera

    KUB'a