  • 21. Data: 2002-05-18 12:28:16
    Temat: Re: Platne konta Inteligo
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 May 2002 00:38:01 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Sat, 18 May 2002 00:18:56 +0200, w
    ><m...@4...com>, BAH <b...@p...onet.pl>

    >Masz możliwość założenia drugiego rachunku-nadwyżkowego.

    Ale wtedy nie mam dostępu do pieniędzy
    albo muszę przelewać gdy ich potrzebuję
    albo tez potrzebuję drugiej karty (w wtedy wychodzi trochę drożej).

    >Gadanie o mniejszym bezpieczeństwie jest bez sensu -- ilu to spotkało?

    Chcesz połączyc teorię z praktyką ?
    Amerykanie też do 11.09 sądzili że ich lotniska są bezpieczne.

    >Żartujesz?

    Zależy od stanu konta.
    Jak jest niskie, to nie są to takie żarty jak sądzisz.

    >Sorry, ale kwoty rzędu 2zł/m-c nie są dla mnie żadnym argumentem.

    A jak z kwotami rzędu 1% (oprocentowanie).

    Co jest argumentem za wieloma rachunkami (powiedzmy więcej niż 4)
    w inteligo ?

    BAH

  • 22. Data: 2002-05-18 15:56:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 May 2002 14:28:16 +0200, w
    <7...@4...com>, BAH <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Ale wtedy nie mam dostępu do pieniędzy
    > albo muszę przelewać gdy ich potrzebuję
    > albo tez potrzebuję drugiej karty (w wtedy wychodzi trochę drożej).

    Trzymasz tyle, ile jest potrzebne.

    > Chcesz połączyc teorię z praktyką ?
    > Amerykanie też do 11.09 sądzili że ich lotniska są bezpieczne.

    A to porównanie jest jeszcze bardziej bez sensu.

    > Zależy od stanu konta.
    > Jak jest niskie, to nie są to takie żarty jak sądzisz.

    Jak jest niskie, to nie zakładasz konta w Inteligo.

    > A jak z kwotami rzędu 1% (oprocentowanie).

    Coraz mniejsze znaczenie.

    > Co jest argumentem za wieloma rachunkami (powiedzmy więcej niż 4)
    > w inteligo ?

    Nieważne ile, ważne, że z każdym mogę zrobić co chcę -- dowolnie
    nazwać, dowolnie definiować przelewy etc.

  • 23. Data: 2002-05-18 21:26:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    17 May 02 16:48, l/e/h pisal do All:

    lh> 1) nikt ci nie kaze miec VE
    lh> 2) oplata za VE to oplata za konkretna usluge, wiec albo plac za
    lh> usluge, albo ja wylacz, ale nie wliczaj tego do oprocenowania.

    Aleś sie wymądrzył....:(
    w mBanku też mi nikt nie każe mieć VE ale nie biorą opłat "za usługę".
    - zresztą co to za "usługa" w bankach które nie mają ani jednej kasy do wypłat
    gotówkowych?

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 24. Data: 2002-05-19 19:44:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    17 May 02 18:59, Radosław Popławski pisal do All:

    RP> eKarta w mBanku jest płatna.

    Kilka pobrań delfinem z bankomatu czyni ją bezpłatną (w stosunku do Inteligo).

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 25. Data: 2002-05-23 12:10:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 May 02 21:44:01 +0200, w <1...@p...f128.n480.z2.ftn>,
    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
    napisał(-a):

    > Hello All!
    >
    > 17 May 02 18:59, Radosław Popławski pisal do All:

    > Kilka pobrań delfinem z bankomatu czyni ją bezpłatną (w stosunku do Inteligo).

    Równie dobrze mogę napisać, że kilka pobrań VE Inteligo z bankomatu
    czyni to konto zdecydowanie tańszym od konta w mBanku.

  • 26. Data: 2002-05-23 15:30:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 23 May 2002 14:10:33 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Równie dobrze mogę napisać, że kilka pobrań VE Inteligo z bankomatu
    >czyni to konto zdecydowanie tańszym od konta w mBanku.

    To dziwne, bo właśnie Inteligo nie ma bezpłatnych bankomatów, a mBank
    ma całe mnóstwo, więc właśnie o to chodzi, że opłata za eKartę szybko
    znika wśród prowizji za bankomaty z Inteligo...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 27. Data: 2002-05-23 18:23:31
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> pisze:

    > To dziwne, bo właśnie Inteligo nie ma bezpłatnych bankomatów, a mBank
    > ma całe mnóstwo, więc właśnie o to chodzi, że opłata za eKartę szybko
    > znika wśród prowizji za bankomaty z Inteligo...

    Radkowi chodziło może o bankomaty PKO BP, tylko nie napisał.

  • 28. Data: 2002-05-23 21:40:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello Radosław!

    23 May 02 14:10, Radosław Popławski -> do All:

    RP> Równie dobrze mogę napisać, że kilka pobrań VE Inteligo z bankomatu
    RP> czyni to konto zdecydowanie tańszym od konta w mBanku.

    A to czemu? Przecież za wypłaty z Euronetu Inteligo pobiera prowizję.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 29. Data: 2002-05-23 21:41:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 23 May 2002 20:23:31 +0200), "Robert"
    <m...@k...wp.pl> był(a) napisał(a):

    >Radkowi chodziło może o bankomaty PKO BP, tylko nie napisał.

    Radkowi zawsze chodzi o to, co w dziwny sposób ma wykazać, jak to
    Inteligo jest lepsze od mBanku, nawet w zakresie, gdzie ewidentne nie
    jest (czyli prawie zawsze)

  • 30. Data: 2002-05-24 13:55:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 May 2002 17:30:37 +0200, w
    <l...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To dziwne, bo właśnie Inteligo nie ma bezpłatnych bankomatów, a mBank
    > ma całe mnóstwo, więc właśnie o to chodzi, że opłata za eKartę szybko
    > znika wśród prowizji za bankomaty z Inteligo...

    A teraz wybierz sobie kilka razy z bankomatu obcego lub za granicą i
    powiedz jak wyglądają Twoje finanse po tej operacji.