  • 11. Data: 2002-05-17 11:28:18
    Temat: Re: Platne konta Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 01:09:53PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Bez sensu porównanie. W Inteligo masz bezpłatną e-kartę, wiele
    > rachunków... jak to wycenisz?

    Ja na 0. Bo ani nie potrzebuje wielu rachunkow w jednym banku ani e-katy.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-05-17 12:01:38
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Bez sensu porównanie. W Inteligo masz bezpłatną e-kartę, wiele
    > rachunków... jak to wycenisz?

    Juz nie jest bezpłatna. Wprawdzie 0.99 miesiecznie, ale to i tak takiej
    niz w mBanku. Co do rachunkow to jest to pewna zaleta, ale w mBanku
    można miec ekonto, izzykonto i 3 emaxy. Z drugiej strony, rzadko
    potrzeba wiecej niz oferuje mBank.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2002-05-17 14:48:45
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
    skribis:

    >Po MIESIĄCU!
    >Jeśli z przykładowych 101 PLN inteligo miesiecznie pobiera z gory 0,99 zł za VE

    1) nikt ci nie kaze miec VE
    2) oplata za VE to oplata za konkretna usluge, wiec albo plac za usluge,
    albo ja wylacz, ale nie wliczaj tego do oprocenowania.

    w skarpecie tez nie masz ve.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 14. Data: 2002-05-17 16:59:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 May 2002 14:01:38 +0200, w <3...@e...pw.edu.pl>,
    Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl> napisał(-a):

    > Juz nie jest bezpłatna.

    eKarta jest bezpłatna, bo masz ją w cenie VE :)
    eKarta w mBanku jest płatna.

  • 15. Data: 2002-05-17 16:59:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 17 May 2002 13:28:18 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Ja na 0. Bo ani nie potrzebuje wielu rachunkow w jednym banku ani e-katy.

    A ja np. potrzebuję. No więc jak to wycenić?

  • 16. Data: 2002-05-17 19:31:22
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> skribis:

    >I opłatami za przelewy. Jak mam zapłacić 5 rachunków co miesiąc, to jest
    >to już 4.95 zł, a za to już można sobie kupic piwo.
    >
    >No i jescze tym, że do mBanku jest lepsze łącze ode mnie (tpsa), a
    >serwis działa szybciej.
    >
    >No i jeszcze opłatami za prowadzenie konta.

    to jeszcze dorzuce darmowe wyjmowanie pieniedzy ze sciany.

    Pozdrawiam, Leh

  • 17. Data: 2002-05-17 20:49:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > 1) nikt ci nie kaze miec VE
    > 2) oplata za VE to oplata za konkretna usluge, wiec albo plac za usluge,
    > albo ja wylacz, ale nie wliczaj tego do oprocenowania.

    A jak chcesz wyjąć pieniądze z banku bez karty? Gdyby istniała sieć
    placówek, w których mozna by podejmować pieniadze, to wówczas mozna by
    oddzielić kartę od rachunku.

    > w skarpecie tez nie masz ve.

    Bo do podjęcia pieniędzy ze skarpety VE nie jest konieczna.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 18. Data: 2002-05-17 22:18:56
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2002 13:09:53 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >napisał(-a):
    >
    >[...]
    >
    >Bez sensu porównanie. W Inteligo masz bezpłatną e-kartę, wiele

    Dzięki temu VE jest mniej bezpieczna.
    (dowolna osoba znająca nr karty może obciążać Twoje konto
    - co z tego, że to skutecznie zareklamujesz ?)
    Nie każdy potrzebuje e-Kartę.

    Wiele rachunków znacznie straciło na atrakcyjności
    jak oprocentowanie (progowe)
    jest naliczane dla każdego z osobna
    a podatek od wszystkich łacznie.

    W mBanku mogę mieć 5 x 0,49 czyli 2,45 bez podatku
    - a ile w Inteligo ?

    BAH

  • 19. Data: 2002-05-17 22:38:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 May 2002 00:18:56 +0200, w
    <m...@4...com>, BAH <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Dzięki temu VE jest mniej bezpieczna.
    > (dowolna osoba znająca nr karty może obciążać Twoje konto

    Masz możliwość założenia drugiego rachunku-nadwyżkowego.
    Gadanie o mniejszym bezpieczeństwie jest bez sensu -- ilu to spotkało?

    > - co z tego, że to skutecznie zareklamujesz ?)

    Żartujesz?

> [...]
    > jest naliczane dla każdego z osobna
    > a podatek od wszystkich łacznie.
    >
    > W mBanku mogę mieć 5 x 0,49 czyli 2,45 bez podatku

    Sorry, ale kwoty rzędu 2zł/m-c nie są dla mnie żadnym argumentem.

  • 20. Data: 2002-05-18 09:23:06
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> skribis:

    >A jak chcesz wyjąć pieniądze z banku bez karty?

    przelewem na inne konto :))

    >Bo do podjęcia pieniędzy ze skarpety VE nie jest konieczna.

    Ale nie mozesz placic karta w sklepach.

    Pozdrawiam, Leh