  • 31. Data: 2002-05-24 13:56:57
    Temat: Re: Platne konta Inteligo
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 May 2002 20:23:31 +0200, w <acjc3i$h05$1@onyx.icpnet.pl>,
    "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał(-a):

    > Radkowi chodziło może o bankomaty PKO BP, tylko nie napisał.

    Przykładowo o takie bankomaty, celowo nie napisałem, że chodzi o obce
    i znowu nie zawiodłem się na Tristanie -- zbyt bystry nadal nie
    jest...

  • 32. Data: 2002-05-24 13:57:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 May 2002 23:41:00 +0200, w
    <o...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Radkowi zawsze chodzi o to, co w dziwny sposób ma wykazać, jak to
    > Inteligo jest lepsze od mBanku, nawet w zakresie, gdzie ewidentne nie
    > jest (czyli prawie zawsze)

    O, nie wiedziałem, że płatna e-Karta jest lepsza od bezpłatnej...

  • 33. Data: 2002-05-24 17:00:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 24, 2002 at 03:57:37PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > O, nie wiedziałem, że płatna e-Karta jest lepsza od bezpłatnej...

    Brawo! Wreszcie zaczales zwracac uwage na pieniadze.

    --

    --w

  • 34. Data: 2002-05-24 22:26:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 24 May 2002 15:57:37 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >O, nie wiedziałem, że płatna e-Karta jest lepsza od bezpłatnej...

    Zastosowałbym poplawski mode=on, ale nie chce mi się szukać Twoich
    (zaraz jak to było, żenujących i demagogicznych?) wypowiedzi... Więc
    właśnie, drogi Panie, koledzy przekazali Ci dość istotną wieść, że
    aczkolwiek ekarta z mBanku jest płatna, to jednakowoż w ogólnym
    rozrachunku wychodz taniej (jeśli tylko się konta używa), bo prowizje
    za wybranie z bankomatu z konta Inteligo w skali rocznej dają sumę
    większą niż opłata, którą musisz wnieść za ekartę. Dodatkowo -- opłata
    ta pobierana jest na życzenie i jeśli się nie używa ekarty, to można
    jej nie zamawiać, a w Inteligo (jak zresztą wiele ciekawostek w tym
    quasibanku) opłata jest wymuszona i już...

    Dodatkowo, rozdzielenie tych kart zwiększa bezpieczeństwo, o czym też
    było. Chcąc mieć bezpieczeństwo na poziomie mBanku, w Inteligo płacisz
    24zł, a więc tylko 6zł mniej niż w mBanku, czyli, jak sam widzisz,
    całkiem nieduża ilość przelewów/wybrań z bankomatu sprawia, że już
    masz drożej w BGBP...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 35. Data: 2002-05-24 22:26:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 24 May 2002 15:56:57 +0200), Radosław

    >Przykładowo o takie bankomaty, celowo nie napisałem, że chodzi o obce
    >i znowu nie zawiodłem się na Tristanie -- zbyt bystry nadal nie
    >jest...

    No cóż, klienci mBanku mają wybór, mogą skorzystać z darmowych
    bankomatów...

  • 36. Data: 2002-05-24 22:30:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 24 May 2002 15:55:13 +0200), Radosław

    >A teraz wybierz sobie kilka razy z bankomatu obcego

    Tylko po co? Owszem, są zapewne takie konieczności, ale w ilości
    takiej, że można ją zaniedbać. W typowych zaś warunkach korzysta się z
    bankomatu Euronetu.

    Klienci Inteligo nie mają takiej możliwości i już...

    >lub za granicą i
    >powiedz jak wyglądają Twoje finanse po tej operacji.

    A powiedz jak wyglądają Twoje w typowym, codziennym układzie, a nie
    ekstremalnej przypadłości? Koszt konta szacuje się na codziennym,
    średnim używaniu rocznie, a nie w układzie ,,bo se pojechałem na
    weekend na Słowację i se musiałem wybrać kasę na fajki''...

  • 37. Data: 2002-05-24 22:33:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]

    >Przykładowo o takie bankomaty, celowo nie napisałem, że chodzi o obce
    >i znowu nie zawiodłem się na Tristanie -- zbyt bystry nadal nie

    Acha, mordko, jeśli chodzi o bystrość, to raczej Ciebie te słowa
    dotyczą, gdyż dobrze wiem co napisałeś, co zresztą podsumowałem w
    kombinujesz jak stonka ziemniaczana, żeby zamotać i utrudnić ludziom
    odbiór...

  • 38. Data: 2002-05-26 14:33:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    24 May 2002 19:00:41 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Brawo! Wreszcie zaczales zwracac uwage na pieniadze.

    Nie, to raczej Ty przestałeś.

  • 39. Data: 2002-05-26 14:38:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 May 2002 00:26:07 +0200, w
    <3...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zastosowałbym poplawski mode=on, ale nie chce mi się szukać Twoich
    > (zaraz jak to było, żenujących i demagogicznych?) wypowiedzi...

    Tristan, na razie żenującymi były tylko Twoje wypowiedzi -- vide wątki
    o kurierach z Inteligo czy Twoich kłopotach ze znalezieniem menu
    przelewów w Inteligo. I jeszcze pare innych, ale szkoda czasu na
    przytaczanie.

    [ o tym, że pobranie z bankomatu wychdozi taniej w przypadku mBanku ]

    Podałem Ci przykład, że pobranie z bankomatu w przypadku mBanku może
    być droższe, ale oczywiście tylko jeden grupowicz tego nie zrozumiał
    (i czemu jak zwykle byłeś to Ty??)
    Policz sobie ile kosztuje pobranie 2000zł z bankomatu np. PKO BP z
    przypadku mBanku czy Inteligo (pomijając fakt, że w mBanku na raz tyle
    nie podejmiesz).

> [...]
    > 24zł, a więc tylko 6zł mniej niż w mBanku, czyli, jak sam widzisz,
    > całkiem nieduża ilość przelewów/wybrań z bankomatu sprawia, że już

    Prowadzenie subkonta w Inteligo jest bezpłatne -- tam możesz trzymać
    większą gotówkę. BTW. Już przyjąłem do wiadomości, że instytucja
    reklamacji dla niektórych nie istnieje.

  • 40. Data: 2002-05-26 14:40:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 May 2002 00:26:56 +0200, w
    <5...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No cóż, klienci mBanku mają wybór, mogą skorzystać z darmowych
    > bankomatów...

    Mogą, ale czasem nie ma czasu na szukanie Euronetu -- zwłaszcza, gdy w
    okolicy żaden takowy nie istnieje.