  • 1. Data: 2003-05-20 11:06:48
    Temat: Platna Lucaslinia
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Lucas bank rezygnuje z bezplanych Lucaslinii 0800660011 i 0800660022. Na
    razie mozna jeszcze gdzieniegdzie dodzwonic sie na te bezplatne numery ale w
    zawiadomieniach i na www juz pojawily sie platne numery 0801 (stawki jak za
    rozmowy lokalne). Kolejny bank wprowadza podwyzki za korzystanie z kont - w
    tym przypadku ukryte w oplatach za telefon....

    D.

  • 2. Data: 2003-05-20 11:14:48
    Temat: Re: Platna Lucaslinia
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowy lokalne). Kolejny bank wprowadza podwyzki za korzystanie z kont -
    > tym przypadku ukryte w oplatach za telefon....

    mniejmy nadzieje czas reakcji /czas oczekiwania na konsultanta bedzie nadal
    krotki
    coz... lukas idzie w kierunki np mBanku...a szkoda, tak dobrze bylo...

    korzystalem raz na kwartal ale bylo a teraz nie jest.. bezplatne

  • 3. Data: 2003-05-21 03:01:14
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Lucas bank rezygnuje z bezplanych Lucaslinii >0800660011 i 0800660022.

    Tak, to niestety prawda. Wczoraj odwiedziłem ich placówkę i też to
    zauważyłem. O dziwo na okładce nowego regulaminu konta i regulaminu VE wciąż
    widnieją nr-y: 0800..., podobnie jak na nowych wzorach KK. Natomiast na
    wszystkich nowych plakatach oraz okładce nowego regulaminu KK - juz ulgowe:
    0801 3... Tak więc decyzja zapadła niedawno. W przypadku KK ma to dość
    istotne znaczenie, albowiem jest to jedyny sposób na uzyskanie potrzebnych
    informacji o karcie ( chyba nie chodziło im o to, aby klienci odwiedzali
    placówki w tym celu :-) ).
    Cóż sądząc po w/w zmianach i niedawnych korektach w TOIP KK - zapewne
    doszli do wniosku, że nałapali już wystarczająco dużo klientów przez te dwa
    roki, aby zacząć realizować zyski.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-05-21 05:38:29
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dave napisał:
> [...]
    > rozmowy lokalne). Kolejny bank wprowadza podwyzki za korzystanie z kont - w
    > tym przypadku ukryte w oplatach za telefon....

    Od niedawna mam ich kartę VISA Electron. W poniedziałek poszedłem sobie
    do bankomatu BZWBK. Sprawdziłem sobie saldo i wypłaciłem kase. Moje
    zdziwienie wieczorem było wielkie kiedy stwierdziłem, że sprawdzenie
    salda w bankomacie kosztuje 0,5 zł.
    Oczywiście opłata ta nie jest wyszczególniona w tabeli oprocentowania na
    stronie lukasa tylko trzeba sobie ściągnąć "Szczegółową tabelę opłat"
    zapisaną w pdf'ie.
    Wydaje mi się, że takie zakamuflowanie tej opłaty nie jest przypadkowe.

  • 5. Data: 2003-05-21 11:10:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > do bankomatu BZWBK. Sprawdziłem sobie saldo i wypłaciłem kase. Moje
    > zdziwienie wieczorem było wielkie kiedy stwierdziłem, że sprawdzenie
    zly algorytm
    wystarczy wyplacic 20 pln i bankomat gratis wydrukuje ci saldo
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-05-21 11:40:32
    Od: n...@o...pl

    > zly algorytm
    > wystarczy wyplacic 20 pln i bankomat gratis wydrukuje ci saldo

    Wystarczy 10. :-)

    pzdr,
    wn

  • 7. Data: 2003-05-21 11:43:39
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > do bankomatu BZWBK. Sprawdziłem sobie saldo i wypłaciłem kase. Moje
    > zdziwienie wieczorem było wielkie kiedy stwierdziłem, że sprawdzenie

    Cóż... Trzeba się zapoznać z TOiP.

    > Oczywiście opłata ta nie jest wyszczególniona w tabeli oprocentowania na
    > stronie lukasa tylko trzeba sobie ściągnąć "Szczegółową tabelę opłat"
    > zapisaną w pdf'ie.

    Hmmm... No fakt...

    > Wydaje mi się, że takie zakamuflowanie tej opłaty nie jest przypadkowe.

    Przesadzasz. Musiesli coś wywalić do "skróconej" wersji TOiP. Nie ma rady.
    Zawsze ktoś będzie narzekać, że wywalili akurat to, co jego interesowało...
    Chociaż moim zdaniem nie powinno być żadnych 'skróconych' tabel...

    A ciekawostka. Powiedzmy masz na rachunku dokładnie 100 PLN. Sprawdzasz saldo w
    bankomacie, nawet bez wydruku. I wypłacasz 100 PLN. Wiesz ile to kosztuje? :-)

    pzdr,

    wojtek nawara

  • 8. Data: 2003-05-21 12:45:08
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Wystarczy 10. :-)
    w bzwbk nie ma min. 20?

  • 9. Data: 2003-05-21 13:58:15
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    > A ciekawostka. Powiedzmy masz na rachunku dokładnie 100 PLN. Sprawdzasz saldo w
    > bankomacie, nawet bez wydruku. I wypłacasz 100 PLN. Wiesz ile to kosztuje? :-)

    No niewiem. Ale ostatnio to za takie coś nasyłają komornika więc może dużo.

  • 10. Data: 2003-05-21 14:07:44
    Od: n...@o...pl

    > No niewiem. Ale ostatnio to za takie coś nasyłają komornika więc może dużo.

    Więc wyjaśniam.

    0,50 PLN za sprawdzenie salda
    plus
    30 PLN za udzielenie kretytu w wysokości 0,50 PLN
    plus
    odestki karne za kredyt

    :-)

    Więc uważajcie. :-)