  • 1. Data: 2004-07-16 12:34:09
    Temat: Placenie Anglikowi
    Od: McZapkie <M...@P...pl>

    Chcialem przeslac jednemu Anglikowi 10 funtow w zamian
    za rozklad jazdy (przetlumaczony z chinskiego na angielski :)

    Problem w tym, ze
    1. na paypal nie widze jak sie mam zarejestrowac, nie ma
    Polski w spisie krajow, zreszta nie mam klasycznej Visy tylko
    Electron.

    2. transfer bankowy jest paranoicznie drogi w BPH 15 funtow
    plus 70 zl.

    3. Nie wiem jakie sa szanse dotarcia pieniedzy wyslanych
    w kopercie zwyklym listem?

    Sa jakies inne opcje?

    Pozdr,
    Mc

    --
    Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!

  • 2. Data: 2004-07-16 12:49:04
    Temat: Re: Placenie Anglikowi
    Od: "Jan Kos" <a...@m...kota.pl>

    www.moneybookers.com

  • 3. Data: 2004-07-16 12:56:22
    Od: "Jan Kos" <a...@m...kota.pl>

    > Sa jakies inne opcje?

    List wartościowy z kasą - poczytaj na stronie poczty polskiej
    list zwykły z kartą inteligo, pin przesyłasz jak potwierdzi odebranie,
    zasilasz konto z kartą i po operacji blokujesz kartę, wyrabiasz nową na
    następną okazję

  • 4. Data: 2004-07-16 13:08:43
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "McZapkie" <M...@P...pl> napisał w wiadomości news:cd8i01
    > Chcialem przeslac jednemu Anglikowi 10 funtow w zamian
    > za rozklad jazdy (przetlumaczony z chinskiego na angielski :)
    >
    > Problem w tym, ze
    > 1. na paypal nie widze jak sie mam zarejestrowac, nie ma

    wyslij mu karte platnicza, jak wyplaci - dokonaj jej zastrzezenia, napewno
    bedzie to taniej wliczajac oplate za karte niz jakikolwiek przelew,
    oczywiscie trzeba tez pomyslec o bezpieczenstwie calosci - ale to niewielka
    praca myslowa :-)

  • 5. Data: 2004-07-16 14:58:11
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > wyslij mu karte platnicza, jak wyplaci - dokonaj jej zastrzezenia, napewno

    Albo przepłaconą
    np.: http://www.ing.pl/u235/navi/54632/

  • 6. Data: 2004-07-16 15:05:29
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Albo przepłaconą

    ale jak nie widac roznicy to po co przepłacac? ;-))

    kursor

  • 7. Data: 2004-07-16 16:33:35
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ale jak nie widac roznicy to po co przepłacac? ;-))

    Wiedziałem, że ktoś się doczepi:-)
    To efekt działania słownika, który przedpłaconą zmienił na przepłaconą:-)

  • 8. Data: 2004-07-16 22:21:50
    Od: McZapkie <M...@P...pl>

    Dzieki za informacje, faktycznie ten pomysl z karta
    jest dobry.

    Pozdr,
    Mc

    --
    Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!

  • 9. Data: 2004-07-19 05:34:39
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 16 Jul 2004 12:34:09 +0000 (UTC), McZapkie <M...@P...pl>
    wrote:

    >3. Nie wiem jakie sa szanse dotarcia pieniedzy wyslanych
    >w kopercie zwyklym listem?
    Jest list wartościowy, jak zginie oddadzą kasę ...

    >Sa jakies inne opcje?
    Może proponowany pomysł z wysłaniem karty jest dobry, ale przecież
    można też wysłać z poczty przekaz zagraniczny, lub list wartościowy z
    kasą w środku. Nie wiem po co takie kombinacje, wyrobienie karty trwa
    i kosztuje, a potem i tak trzeba ją wysłać ...

    Polecam www.cennik.poczta.lublin.pl - przesłanie zależnie od opcji
    10-16 PLN.

    Patrzę i chyba nie ma przekazów do Wielkiej Brytanii :), ale list
    wartościowy i tak jest tańszy :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2004-07-21 09:38:03
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Jan Kos" <a...@m...kota.pl> wrote:
> [...]
    > list zwykły z kartą inteligo, pin przesyłasz jak potwierdzi odebranie,
    > zasilasz konto z kartą i po operacji blokujesz kartę, wyrabiasz nową na

    ...albo prosisz sprzedawcę o odesłanie karty wraz z zakupionym
    towarem... ;))

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair