  • 21. Data: 2003-11-12 09:21:53
    Temat: Re: Płacenie AmEx'em w Poznaniu - mini raport :-)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chojecki"
    > Amex SA przejął obsługę transakcyjną, to centrum rozliczeniowe.
    > Dodatkowo, o ile mi wiadomo już zostało otwarte lub będzie niedługo
    > przedstawicielstwo AmEx Bank w Polsce.
    > Zobacz: http://www.nbp.pl/banki/index.html

    jakieś biuro w Polsce chyba mają, bo na stronie
    http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8035,00.asp?#3
    podają telefon: 42-22-581-5200
    chyba błą jest w tym 42 na początku - przecież Polska ma 48
    *** blad ***

  • 22. Data: 2003-11-12 11:27:42
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ,8035,00.asp?#3
    > podają telefon: 42-22-581-5200
    > chyba błą jest w tym 42 na początku - przecież Polska ma 48

    Biuro Amex (American Express Poland Sp. z o.o.) w zakresie kart
    korporacyjnych jest na Siennej 22 (Wawa) i nawet telefon się zgadza ale
    oczywiście powinno być 48. Być może niedługo pojawią się biura w większych
    miastach.
    Co do przedstawicielstwa banku AmEx w Polsce to też ma być albo już jest na
    Siennej.

  • 23. Data: 2003-11-13 11:39:55
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości:
    > z dzisiaj
    > - transakcja a JET'cie - POS Peako SA - kwota 153 pln - bez autoryzacji
    > - wywolanie filmow w punkcie foto - POS Polcard - ok 80 zl - tak samo :-)

    A jaki masz floor limit?

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 24. Data: 2003-11-13 11:55:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > A jaki masz floor limit?

    Raczej nie Wilczek ma floor limit a merchant :)

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2003-11-17 12:10:54
    Temat: AmEx Corporate (było: Płacenie AmEx'em w Poznaniu - mini raport :-)
    Od: "m23m" <m...@W...pl>

    > Dla pełnej informacji dodam, że karty korporacyjne AmEx rozliczane z PLN,
    > oferowane przedsiębiorstwom, to są karty typu charge.

    Czy coś więcej wiadomo o tych kartach? Jakiej wielkości musi być to
    przedsiębiorstwo? :-)

    m23m

  • 26. Data: 2003-11-17 19:16:02
    Od: "Mario" <M...@d...com>

    "m23m" <m...@W...pl> wrote in message
    > Czy coś więcej wiadomo o tych kartach? Jakiej wielkości musi być to
    > przedsiębiorstwo? :-)

    Nie ma preferencji co do wielkosci przedsiebiorstwa.
    Wedlug Rzeczpospolitej Amex ma najlepsza na naszym rynku kart sluzbowa.
    Szczegoly - (22) 5815252

    Pozdrawiam

    Mario