  • 1. Data: 2002-04-15 21:01:01
    Temat: Płaca ze Skandynawii-jak najtaniej przesłać?
    Od: "Leszek Olech" <l...@f...onet.pl>

    Czesc
    Jak z ominieciem jak najwiekszych ilosci posredników przeslac do Polski
    pieniadze zarobione np w Szwecji czy Norwegii?? Chodzi o to, zeby nie
    placic bankom tych złodziejskich prowizji, no i zeby nie trwalo to 2-3 tyg
    ale tydzien.
    Nie odczytuje tej grupy lecz wyslalem jednorazowe pytanie wiec bylbym
    wdzieczny (jesli ktos w ogole odpowie) za KOPIĘ NA PRIVA.

    Leszek Olech
    mailto:l...@p...onet.pl
    ------------------------------

  • 2. Data: 2002-04-16 10:20:04
    Temat: Re: Płaca ze Skandynawii-jak najtaniej przesłać?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leszek Olech"
> [...]
    > pieniadze zarobione np w Szwecji czy Norwegii?? Chodzi o to, zeby nie
    > placic bankom tych złodziejskich prowizji, no i zeby nie trwalo to 2-3

    mozna sobie zalozyc konto w banku Nordea - moze transfer do Nordea Polska
    nie jest taki drogi - sprawdz.
    Moze wyslesz do Polski dodatkowa karte do wyplat z tego konta zamiast robic
    transfery.
    A od pazdziernika mozna posiadac konto zagraniczne, czyli nie trzeba go
    bedzie likwidowac
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-16 10:57:36
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    > Użytkownik "Leszek Olech"
    > tyg
    >
    > mozna sobie zalozyc konto w banku Nordea - moze transfer do Nordea Polska
    > nie jest taki drogi - sprawdz.

    Watpię. Kiedyś maiłem podobny dylemat z bankami niemieckimi. Wiadomo, że
    wiele z nich ma w Polsce filie. Niestety te file są traktowane tak jak inne
    polskie banki. Nia mają też oczywiście wspólnych z centralami systemów
    informatycznych itepe.

    Jaco

  • 4. Data: 2002-04-16 13:11:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jaco"
> [...]
    inne
    > polskie banki. Nia mają też oczywiście wspólnych z centralami systemów

    Nordea jako jedyny znany mi bank "polski" ma zapis ze wyplata ich karta
    VISA w ich bankomacie jest bezplatna i to niezaleznie od kraju !
    Poniewaz tu sie roznia od innych bankow to moze przelewy tez sa inaczej
    traktowane
    Ciekawe czy katan wyrobiona do rach Nordea w Finlandii dziala w Nordea
    Polsa tez bez prowizji, tzn czy ta wlasciwosc dziala w obie strony
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-16 14:21:19
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > Nordea jako jedyny znany mi bank "polski" ma zapis ze wyplata ich karta
    > VISA w ich bankomacie jest bezplatna i to niezaleznie od kraju !
    Tak BTW ale Citibank ma chyba podobnie? W praktyce próba wypłaty w Paryżu
    kartą Citibank Maestro z bankomatu Citibank zakończyła się porażką. W innych
    bankomatach działała bez problemu.
    Marcin

  • 6. Data: 2002-04-16 14:25:08
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    > Ciekawe czy katan wyrobiona do rach Nordea w Finlandii dziala w Nordea
    > Polsa tez bez prowizji, tzn czy ta wlasciwosc dziala w obie strony

    A są u nas jakieś bankomaty tego banku??

  • 7. Data: 2002-04-16 15:21:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jaco"
    > A są u nas jakieś bankomaty tego banku??

    widzialem w W-wie w centrali RB i w budynku gieldy, czyli w ich oddzialach
    *** blad ***