  • 1. Data: 2002-04-15 21:02:24
    Temat: mbank - zalozenie konta
    Od: "Tomek K." <t...@w...pl>

    Witam,

    Chcialem zalozyc sobie e-konto w mbanku, wybralem metode wypelnienia
    formularza na stronie internetowej. Po wypelnieniu pojawila sie
    informacja o poprawnym ... itd. oraz o tym, ze zadzwoni do mnie
    konsultant
    z mlinii aby kontynowac proces zakladania e-konta.

    Czekam juz dwa dni i nic.

    Po jakim czasie ktos do mnie zadzwoni? (podalem poprawny numer telefonu)
    Myslalem, ze to kwestia godzin a nie dni...

    Pozdrawiam,

    tomekk

  • 2. Data: 2002-04-16 05:16:38
    Temat: Re: mbank - zalozenie konta
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Czesc
    Spokojnie. Ja miesiac temu zakladalem tez konto w Mbanku przez internet
    jesli dobrze pamietam byla to sroda a zadzwonili dopiero kolo wtorku
    nastepnego tygodnia.Zalezy to pewnie od ilosci chetnych na zalozenie konta.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2002-04-16 10:16:56
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

> [...]
    > konsultant
    > z mlinii aby kontynowac proces zakladania e-konta.

    Tez myslalem ze ktos tak szybko zadzwoni, cala operacja od zalozenia konta
    do otrzymania karty + pin to prawie 3 tygodnie.

  • 4. Data: 2002-04-16 11:33:18
    Od: Tomasz Kucza <t...@...pl>

    "Marcin I." wrote:

    > Tez myslalem ze ktos tak szybko zadzwoni, cala operacja od zalozenia konta
    > do otrzymania karty + pin to prawie 3 tygodnie.

    A karte oraz PIN przesylaja poleconym, czy zwyklym listem?

    Pozdr.,

    tomekk

  • 5. Data: 2002-04-16 11:58:49
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Zwyklym listem

    Uzytkownik "Tomasz Kucza" <t...@...pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2002-04-16 12:02:24
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    A jak juz do Ciebie zadzwonia to zamow sobie od razu karty do bankomatu.
    Mimo ze pewnie zaznaczyles w formularzu trzeba je zamowic przez operatora.
    Fakt ze jest to wszystko troche uciazliwe na poczatku i trwa troszke czasu,
    ale jak juz to przejdziesz to tylko same zalety :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2002-04-16 12:31:38
    Od: "Lucas" <l...@p...com>

    Ciekawe, w zakladalem konto 1,5 tygodnia temu:
    - czas reakcji mLinii - 3 godz
    - czas dostarczenia umowy poczta - 2 dni.
    I po klopocie - wyglada na to, ze mialem szczescie...

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-04-17 19:02:46
    Od: "Tomek K." <t...@w...pl>

    Lucas wrote:

    > Ciekawe, w zakladalem konto 1,5 tygodnia temu:
    > - czas reakcji mLinii - 3 godz
    > - czas dostarczenia umowy poczta - 2 dni.
    > I po klopocie - wyglada na to, ze mialem szczescie...

    dzieki wszystkim za info, zadzonila do mnie juz pani z mlinii
    (prawie po tygodniu od wypelnienia formularza)

    Co bardzo dziwne miala tak niewyrazny glos, ze z wielkim trudem
    rozumialem co do mnie mowi. Jakby cos jadla albo co, belkot po prostu.

    Pozdrawiam,

    tomekk

  • 9. Data: 2002-04-18 14:26:15
    Od: Tomasz Trzeszkowski <t...@t...com>

    Tomek K. wrote:

> [...]
    >
    >Po jakim czasie ktos do mnie zadzwoni? (podalem poprawny numer telefonu)
    >Myslalem, ze to kwestia godzin a nie dni...

    Zadzwoń i spytaj czy dotarło :)

    Właśnie się okazało że mBank oprócz "braków w opłatach" ma braki w
    systemie IT.
    2 kwietnia wypełniłem wniosek na mBiznes, numer z drugiej połówki 300.
    Wczoraj zniecierpliwiony dzwonie do nich - nie ma żadnego wniosku.
    Na pytanie co jest z wnioskiem nr taki i taki panienka mówi że ona tego
    nie może sprawdzić
    ale jeżeli mam dokumenty to założymy konto. Nie chciałem. Informacji
    miał mi udzielić ktoś
    kto będzie jutro o 8. Dziś zadzwoniłem, następne dziewczę nic nie wie,
    po delikatnym i stanowczym
    żądaniu sprawdziła (5 minut na słuchawce) i stwierdziła że taki wniosek
    nie wpłynął. NIE MA i już.

    Pierwsze ostrzeżenie dla mBanku.

    Spróbuje raz jeszcze założyć rachunek przez Internet - może tym razem
    nie zginie.

    Tomek